marți, 1 noiembrie 2011

Sa zambim si azi - 1 Noiembrie 2011

Statusuri funny - haioase

Cioc-cioc !! - Cine-i ? - Berea ! - Intra !!!

A pretty girl can kiss a guy…a bird can kiss a butterfly…the rising sun can kiss the grass…but you my friend!! yes you!! YOU CAN KISS MY *** !!!

Abonatul yahoo Messenger nu poate fi contactat. Incercati mai tarziu. Sau mai bine nu.

Altii numara cate stele is, da io cate nu-s...

Am citit ca tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si m-am lasat de citit !

Am luat o razna… promit sa o dau inapoi…

Angajez CLOWN. Rog seriozitate!

Arati asa de bine, incat era sa fac infarct!!!

Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara... Doamne, sa scap berea din mana, nu alta...

ATENTIE daunez grav sanatatii !

Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti.

Barbatii ar spune mai putine minciuni daca femeile ar pune mai putine întrebari…

Bate si ti se va deschide… proces penal!

Beau bere… sa-l fac spritz pe Jack Daniel`s

Bine o zis …cine o zis…cand o zis…ce-o zis…

Brb, particip la olimpiada "100 de metri mers de alcoolist".

Buna ziua!Compania DUREX va anunta k nasterea dumneavoastra a fost cauzata de o eroare tehnica. NE CEREM SCUZE!

Busy…fac recensamantul la piticii de pe creier…DND ca iar le pierd sirul.

Cand am sa ma fac mare, vreau sa ma fac macara…

Cand e cald judec la rece….berile!

Cand eram mic eram obisnuit sa-i fac cu mana domnului politzist...acuma m-am zgarcit...ii arat doar un deget.

Cateodata stau si ma gandesc daca eu intradevar pot gandi…

Caut cu lumanarea... gasesc aproape orice !

Caut loc pt. cershit........cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig !

Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!!

Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???

Ceea ce se afla in stanga acestui status se numeste barbatul ideal...

Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit.

Copil tembel...pierdut borcan zacusca...

Cu coasa printre vecini...

Daca ai portofelul gros, inseamna ca e plin de maruntis…

Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza…

Daca as avea SuperGlue... as lipi ID`ul tau cu al meu... sa fim impreuna si pe net ! :)

Daca dragoste nu e........atunci facem.

Daca esti bou si vrei sa te arunci de pe o cladire datorita unei fete , sa te gandesti inainte, mai boule, ca ai coarne si nu aripi !

Daca esti invizibil, poarta-te ca atare !

Daca nu reusesti din prima, adio sarituri cu parasutaaaaaa......

Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita !

De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori !!!

DND - bunica la calc isi verifica mailu (Oo)

Don’t be sad… don’t feel blue… Frankenstein was ugly too!

Don’t play stupid with me… I’m better at it

Dus cu pluta… revin pe conducta

Dus..... peste 7 mari, 7 tari, 7 ape, 7 continente, 7 munti, 7 dealuri, 7 campii, 7 movile, 7 crevase, 7 lacuri, 7 izvoare, 7 pajisti, 7 orase, 7 cartiere, 7 blocuri, unde nici buzz-urile nu ajung...

Enervez…… in rate lunare!

Fac cinste, plateste vecinu!

Fac teme ca altceva nu mi-o dat scoala…

Femeia ta sta langa tine din lipsa de imaginatie !

Fetele imi bat in geam / nu aud am termopan…

I dont think, I just drink !

I was born intelligent! Education ruined me…

In afara de ceva, mai ai de zis si altceva??

In fiecare dimineatza ma uit in topul celor mai bogatzi oameni din lume …. daca nu ma vad printre iei ma duc la munca!

Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc…

Inot pe apa sambetei…

Invata din greselile parintilor tai…… foloseste metodele contraceptive…

Iti place sa fii mângâiat? Sa fii atins si sa fii pipait? Si… sa fii încins? Îti place respiratia celuilalt lânga urechea ta? Sa îti respire pe gât sau pe fata? Îti place sa încerci pozitii noi? Sa începi rece si sa sfârsesti cald si transpirat?… Atunci mergi cu Maxi-Taxi !

Iubeste-ti aproapele, dar sa nu afle nimeni…

Lasa un mesaj pe propriul tau risc!

Le stiu pe toate…….da-s maritate!

Ma cheama Bogdan, dar prietenii imi spun BA!.

Ma culc la ora 22:00 , ma trezesc la ora 6:00 , nu beau , nu fumez , nu ma droghez , nu`mi inshel
prietena … dar si cand o sa ies din pushcarie....hmmmm

Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos…

Ma numesc cum ma numesc si ma cheama cum ma cheama!

Majoritatea oamenilor sunt de acord cu cel ce-si tine gura !

Mama prostilor....... e mereu gravida !

Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa…

Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina…

Mi-am luat de curand BMW X5 si l`am tunat pana l-am facut ARO !

Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru…

Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi…

Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort :(( si nici eu nu ma simt prea bine...

Nu am bani d status i-am keltuit p avatar...

Nu beau, nu fumez, nu injur, dar am o singura problema: mint :))

Nu furati !!! Parlamentarii nu suporta concurenta!

Nu mai intrati pe mess , o sa ies eu din cand in cand sa va zic cum este pe aici…

Nu sunt? Cautati-ma pe Google !

a. femeia trebuie sa faca 70 de lucruri: 69 si cartofi prajiti !
b. gaina avea 2 picioare...in special pe stangul…
c. oaie.... doua oi.... trei oi....uite si magarul!
d. sticla de bautura iti scurteaza viata cu 4 minute…
e. tigara iti scurteaza viata cu 2 minute…
f. zi de munca iti scurteaza viata cu 8 ore !!!

Oare ce vroiam sa scriu la status?

Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu !

Out of my mind, back in five minutes

Pap un mar, daca vedeti "idle" prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas maru in gat de la cat m-ati injurat.

Pierdut prin gandurile fetelor, pentru a ma gasi dati search …

Pierdut tractor !

Plecat. daca nu sunt la paine, cauta-ma la oua .

Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii??

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta...

Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat…

Scuza`ma... am observat ca nu m`ai observat!

Scuze ca nu te-am cautat, dar mi-a mancat pisica mouse-ul si nu pot da click pe tine!

Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima sa poata trece granita…

Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra…

spersanutiiamulttimpsacitestistatusulasta

Stire de ultima ora: Posta Romana a retras de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai stiu pe ce parte sa scuipe

Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine!

Sunt departe, departe, foarte departe… in camera alaturata…

Sunt mai mult decat Stepped Out… sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!

Sunt perfect sanatos... mi`au spus vocile !

Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa, caut status...

Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion!

Ti`ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita...

Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia !

Trece lebedele-n zare... eu ma uit, ele dispare...

Tuturor celor care au aruncat cu pietre in mine...MULTUMESC...cu ele mi-am construit castelu'.

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model, rog seriozitate !

Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred...

Vad voci…

Viata e atat de oribila... de cand te cunosc...

Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni…

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel…

Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM !

Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online??

When I go la brat cu tine Ma simt very magulit Caci are looking toti la mine Oh, I`m so, so fericit.
You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Caci we nu ne potrivim…
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...