miercuri, 16 noiembrie 2011

Zambete - 16 Noiembrie 2011

-Parca v-am mai vazut pe undeva???
-Aveti dreptate, trec foarte des pe acolo.
____

La barbatii cu imaginatia saraca masturbarea dureaza mai mult!
____

La tribunal.
- Ştiţi cât primiţi dacă depuneţi mărturie falsă?
- Da, inculpatul mi-a spus că îmi dă 5000 euro.
____

Sotia:
- Nu ma iubesti!
Sotul, aratand spre cei 5 copii:
- Si crezi ca pe astia i-am descarcat de pe Google?
____

Vulpoiul, ratoiul si ursul zburau cu avionul La un moment dat se ridica ratoiul de pe scaun,se duce la urs ii da o aripa peste bot si zice:
-Da-mi ba in p**a mea o tigara!
Speriat ursul scoate pachetul si-l serveste pe ratoi.Acum cum statea vulpoiul si se uita la ei se gandeste “ce ma e mai tare ratoiul ca mine” si face si el acelasi lucru ii da o **** peste bot si-i cere o tigara. Suparat ursul ii ia pe amandoi de gat si ii arunca pe geam.Cand s-a vazut ratoiul in aer a inceput sa dea din aripi[fal, fal, fal si striga la vulpoi care se ducea in jos cu viteza:
- Vulpoiule, stii ma sa zbori ?
La care vulpoiu:
- Pai de unde?
Ratoiu :-Si atunci ce p**a mea erau figurile alea pe capul tau in avion ,ma?
____

- Mami, stii cata pasta de dinti se afla intr-un tub?
- Cata, puisor?
- De la un capat de canapea pana la celalalt capat si inapoi.
____

- Daca sexul ar fi fost o munca, nevasta-mea ar fi pus-o pe menajera sa-l faca ....
____

De ce este un bărbat ca un Video?
Nu stie decat :insert, inainte, inapoi, inainte, inapoi, eject!
____

TOP 10 CERERI IN CASATORIE IN FUNCTIE DE MUZICA PREFERATA:
1. ROCKERUL: “Vrei sa ne impletim pletele impreuna pana la adanci batraneti?”
2. HOUSERUL: “Vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei ,vrei sa, sa, sa, sa, sa, sa, sa…”
3. MANELISTUL: “Sa moara tata de nu te iubesc din iubire si simt iubire de tine. Hai sa te fac femeia mea trai-ti-ar! Ma jur pe mormantu’ lu’ aia batrana ca ti-l aduc pe Sorinel sa ne cante la nunta!”
4. IUBITORUL DE OPERA: “Vreeeeiii sa fiiiii sotiaaaa meaaaaa?! Stiiiu ca vreeeei!!!” “Ba nuuuu!” “Ba daaaaaa!” “Ba nuuuuu!” “Ba daaaaaa!” “Ba nuuuuuu!” “Ba daaaaaaa!” “BINEEEEEE! HOOOOO!”
‎5. HIP-HOPERUL: “Imi spun baietii ca tu esti cea mai bengoasa / De parca ti-au dat m..e sa stie ca ai gura frumoasa / Dar imi place cu.ru’ tau si vreau sa-l am mereu / De aceea omu’ tau pe viata o sa fiu doar eu!”
6. EMOISTUL: “Nu-i asa ca NU vrei sa ne casatorim?”
7. FOLCLORISTUL: “Vrei ca tot restul vietii sa muncesti in casa, curte, gradina si la camp ca o sclava, sa cresti copiii, sa ma astepti cand vin de la carciuma si sa mananci bataie pana cand moartea ne va desparti?”
8. FANUL LUI BEETHOVEN: “Vrei, vrei, vrei, vreeeeeeeei!” “Nu, nu, nu, nuuuuuuuuu!”
9. PUNKERUL: “Daca nu vrei sa-ti devastez casa, sa-ti ard familia, sa te tai, sa torn acid pe tine, accepta sa te mariti cu mine!”
10. FANUL LUI MIHAI TRAISTARIU: ” Vrei sa fiu sotia ta?…”
____

- Care e asemănarea dintre snooker si sex?
- Când roşul blochează rozul, dai la maro.
____

A merge la McDonald's pentru o salata e ca si cum ai merge la prostituate pentru o imbratisare...
____

Potrivit statisticilor, 90 romani din 100 sunt de acord cu politica guvernamentala, zece - o dezaproba. Pe restul de 20 milioane nimeni nu i-a intrebat niciodata.
____

Un tigan si un roman isi fac casa unul langa altul. Casele erau identice, au folosit aceleasi materiale, au terminat in acelasi timp. Acum amandoi isi admirau capodoperele. Romanul:
- Casa mea valoreaza 5 milioane de euro!
- A mea valoreaza 7 milioane de euro! zice tiganul
- Cum ma sa valoreze 7 milioane? Eu am calculat tot ce'am bagat eu si ce'ai bagat tu, sunt identice si la schema si la tot!
- Da, dar eu nu am vecini tigani!
____

O celula umana contine 75 MB informatie genetica, deci un spermatozoid contine 37,5 MB.
Intr-un mililitru cub de sperma sunt 100 milioane de spermatozoizi. In medie, la o singura ejaculare se elibereaza 2,25 ml in 5 secunde. Deci - logic - latimea de banda a p*lii este: (37.5MB x 100M x 2,25)/5 = 1 687 500 000 000 000 = 1687,5 TeraBytes/s.
Este cel mai ineficient mod de a folosi un mediu de comunicatie. Faci broadcast cu 1687,5 TB/s cu acelasi set de informatie (redundanta uriasa!) cu speranta ca poate 37,5 MB din ei vor ajunge la destinatie. In plus, are si o latenta uriasa, primesti ACK-ul (acknowledgement-ul) cam in 2 luni, si raspunsul la cererea ta se compune in 9 luni. Si de cele mai multe ori e doar spam!
Asa se explica de ce zice lumea ca: "Imi merge Net-ul ca o p**a!"
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...