joi, 3 noiembrie 2011

Sa zambim si azi - 3 Noiembrie 2011

Furnica sapă, pune seminţe, face straturi. Apare greierele cu o rachetă sub braţ.
– Ce faci greieraşule?
– Merg la un tenis cu băieţii.
– Băi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu ştiu ce-ţi fac!
– Da, da, bine…
Toamnă. Furnica culege de zor, face dulceţuri, pune conserve. Trece greierele cu o chitară sub braţ.
– Ce faci greieraşule?
– Mă duc să cânt cu băieţii în parc.
– Bine mă, la muncă nu vii să-ţi faci provizii!
Vine iarna. Furnicuţa stătea în pridvor cu un şal în jur şi cu un ceai fierbinte când vede o limuzină. Din ea coboară greieraşul.
– Ce faci greieraşule?
– Uite mă duc la Paris să cânt. Am avut succes în parc.
– Bine mă, baftă şi dacă îl vezi pe unul Topârceanu zi-i că-mi bag **** în fabula lui…
_____

Dumnezeu a creat lumea si s-a gandit sa creeze si fiintele umane. A creat barbatul dupa chipul si infatisarea lui, dar femeia nu avea dupa cine sa o creeze si s-a gandit o vreme si ia venit o idee. A creat doi barbati, le-a taiat p**a si le-a aruncat-o pe pamant. Unul a gasit-o, iar al doilea si in ziua de azi umbla dupa ea.
____

Doi pensionari, prieteni vechi, se regasesc pe o terasa, la "o bericica" rece:
- Cum te descurci cu pensia?
- Nu prea bine, dar mai si lucrez!
- Unde?
- Joc in filme erotice pentru batrani.
- Si cum te descurci la scenele alea tari ? Mai poti ?!
- Aaa, nu, prietene, acolo avem cascadori .
____

Un ungur merge la alimentara. vroia sa cumpere doua paini dar nu era sigur daca este corect sa spuna doua paini sau doi paini.S-a frasuit el pana i-a venit randul si cand ajunge la casa ii spune vanzatoarei:
- Dati-mi trei paini si unu luati-o inapoi !
____

Profesoara: Bula, tradu in engleza: Pisica a cazut in apa si s-a inecat.
Bula: E foarte simplu d-na profesoara: " The cat catapultum in water glugluglu and no more miau miau !!!"
____

Suna cineva la usa. Ea striga gafaind prin usa inchisa:
- Cine e?
- Proprietarul. Am venit dupa chirie.
- Reveniti peste o ora, tocmai plateam factura de curent.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...