sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Bancurile unei zile de iarna - 22 Noiembrie 2008

Melodiile zilei:
http://www.trilulilu.ro/sor_23/9562e18b5443e8
http://www.trilulilu.ro/muxxy_05/483703a25e25ac
.............................................................................................

O femeie pleaca, fara sotul ei, in vacanta in Caraibe. De abia ce ajunge, face cunostinta cu un negru aratos, si, dupa o noapte de amor inflacarat ea il intreaba:
- Cum te cheama?
- Nu pot sa-ti spun, ii raspunde el.
In fiecare seara ei se reintalnesc, fac dragoste, ea il intreaba acelasi lucru iar el ii da intotdeauna acelasi raspuns. Intr-o seara ea ii spune:
- Este ultima mea seara aici, maine plec acasa. O sa-mi spui totusi cum te cheama?
- Nu pot sa-ti spun, ca o sa razi de mine, zice negru'.
- Hai zi, ca nu rad, n-am de ce.
- Bine... Pe mine ma cheama Zapada.
Tipa incepe sa rade mai sa se sparga, la care negrul furios :
- Eram sigur ca o sa razi de mine, mai bine nu-ti ziceam...!
- Nuuu, ma gandeam ca sotul meu n-o sa creada cand o sa-i spun ca am avut 30 cm de zapada in fiecare zi in Caraibe!
__________

Ce e mic, gras, rosu si se tavaleste prin zapada?
-?
- Mos Craciun lovit intre picioare.
__________

Seful unui trib de indieni satul sa-i vada pe indieni lenevind ii cheama la el:
- Ba, am citit in stele ca va fi o iarna foarte grea. Taiati si voi 30 metri cubi de lemne
Astia au taiat si iarasi au inceput sa leneveasca. Seful tribului ii chema iarasi:
- Ba, am citit in stele ca va fi o iarna si mai grea, mai taiati 50 de metri cubi de lemne.
Si tot asa.La un moment dat seful tribului suna la Starea Vremii:
- Fiti amabili, cum va fi iarna aceasta?
- Pai va fi o iarna deosebit de grea.
- Dar intre noi fie vorba, cum va dati seama?, intreba seful tribului.
- Pai am observat ca indienii fac mari rezerve de lemne...
__________

-Stii bancul cu iarna?
-?
-Iar n-am bani in buzunar!
____________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...