joi, 6 noiembrie 2008

Bancurile zilei - 6 Noiembrie 2008

Melodia zilei: Smile - Connie Talbot
http://www.youtube.com/watch?v=AQ3ovip0tPE
............................................................................

Un tip ii povesteste amicului cel mai bun:
- Bai, ce lux avea ala in casa care a dat petrecerea de aseara ...
- Ce lux, nene ?
- Bai, si buda era de aur !!!
- Du-te d-acilea ! N-are cum !
Pleaca impreuna la resedinta unde fusese 'dezmatul' cu o seara inainte. Raspunde la usa sotia proprietarului.
- Sar'mana, doamna !
- Buna ziua !
- Stiti, eu am fost la petrecerea dvs de aseara si i-am povestit amicului ca aveti si buda din aur, iar el nu ma crede. Ne lasati un pic inauntru ca sa-i demonstrez ?
Se aude vocea sotului:
- Cine-i, draga ?
- A, niste amici de-ai tai, raspunde sotia, dar vino incoace sa afli si tu cine ti s-a cacat in trombon
___________

O blonda ajunge la Miss World printre primele trei locuri. La intrebarea de departajare primeste urmatorul anunt:
Numiti 3 piese de William Shakespeare.
La care blonda spune:
- 10, 15 si 20 de cm.
Prezentatorul concursului derutat ii spune ca acestea nu sunt nume de piese de teatru, ci marimi. Blonda foarte destinsa il lamureste:
- 10 la mine inseamna `Mult zgomot pentru nimic`, 15 inseamna `Cum va place`, iar 20 inseamna `Visul unei nopti de vara`...
___________

La circ David Coperfield primeste ca de obicei un potop de aplauze. El isi anunta ultimul numar:
- In urmatorul numar voi face sa dispara o femeie. Pentru asta am nevoie de un voluntar din public.
Din randul doi se aude un glas:
- Mergi, mergi dumneata, mama soacra!...
___________

Un batran de 90 de ani ii spune doctorului sau:
'Nu m-am simtit niciodata atat de bine. Am o mireasa de 18 ani cu care voi avea un copil. Ce ziceti de asta?'
Doctorul se gandeste un minut la intrebarea lui si apoi spune:
'Am un prieten mai in varsta care este vanator si nu lipseste de la nici un sezon. Intr-o zi cand se cam grabea a luat umbrela in loc sa ia pusca. Cand a ajuns la locul de vanatoare, a vazut un iepure care statea langa un rau. Si-a ridicat umbrela, a facut 'bang, bang' si iepurele a cazut mort la pamant. Ce zici de asta?'
Batranul raspunde:
'Eu as zice ca altcineva i-a omorat iepurele.'
Doctorul:
'Exact.'
___________

Undeva pe langa Polinezia a naufragiat un vas de croaziera. Doi bastinasi se zgaiesc la o revista Playboy aruncata de valuri pe mal. Unul dintre ei zice:
' Ai dracu', ce menu aveau astia!!!'
___________

Un cersetor intinde mana catre un domn, dar acesta nu-i da nimic:
- Lasa ca stiu eu ca, daca ti-as da bani, i-ai bea!
- Domnule, dar eu nu beau deloc!
- Atunci i-ai da pe tigari.
- Dar eu nu fumez!
- Atunci, i-ai cheltui cu femei usoare...
- Domnule, n-am facut niciodata asa ceva!
- Atunci, vino sa vada sotia mea cum arata un barbat fara vicii.
___________

Tatal catre fiu: În Spania sau Italia n-ai vrut, fotbal nu joci.... Atunci du-te la facultate, nenorocitule, sa ne râda toata lumea!
___________

"Cum naiba cred americanii ca vor scapa de criza economica in conditiile in care peste cateva zile vor munci toti la negru?"

Gluma ca gluma ..... dar:
VICTORIE PENTRU OBAMA!!!!!
____________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...