vineri, 7 noiembrie 2008

Bancurile zilei - 7 Noiembrie 2008

Melodia zilei: More than words - Extreme
http://www.trilulilu.ro/AceMaster/fa9d0c21b62b61
..........................................................

Soţul pe patul de moarte:
- Iubito, trebuie să ştii ceva.
- Ce, dragă?
- Te-am înşelat cu fata de la magazinul de bijuterii.
- Ştiu, iubitule, de-aia te-am otrăvit.
________

- Domnule director, vă văd supărat.
- Secretara mea...
- Ce s-a întîmplat?
- Închipuieşte-ţi: m-a surprins exact în momentul în care o sărutam pe nevastă-mea...
________

Doi pensionari stau de vorbă pe o bancă în parc:
- Tu de cînd nu ai mai avut "treabă" cu o femeie?
- Să-ţi spun drept, de cînd am ieşit la pensie!
- Şi eu la fel.
- Să ştii că ăştia ne-au pus ceva în pensii…
________

Simptomele îmbătrînirii: Mai întîi uiţi numele persoanelor, apoi uiţi figurile persoanelor, apoi uiţi să te închei la şliţ, în cele din urmă uiţi să te deschei la şliţ.
________

Tineri căsătoriţi la masă. Soţia:
- Ţi-a plăcut felul doi, dragă? L-am făcut din cartea de bucate.
- Altădată să foloseşti paginile. Coperta era cam tare.
________

Sala de cinematograf e plină pînă la refuz. Marea actriţă Brigitte Bardot este protagonista principală. Filmul, unul foarte sexy, înnebuneşte pur şi simplu spectatorii. În sfîrşit, se termină filmul, sala începe să aplaude frenetic, cu excepţia a doi bărbaţi care încadrau o bătrînă.
- Da' voi de ce nu aplaudaţi, maică?
- Tu nu vezi, babo, că avem cîte o labă ocupată?!
________

- Mamă, eu ştiu deja că un copil se naşte după nouă luni. Ai putea să-mi spui totuşi de la ce dată se calculează cele nouă luni?
________

- Eu nu îmi aduc problemele acasă!
- Nici eu, ele mă aşteaptă acolo!
________

- M-am despărţit de soţia mea în pace: ea păstrează locuinţa, iar eu maşina şi biroul.
- Bine, dar economiile voastre?
- Alea le păstrează avocatul…
________

Un tip îşi ia nevasta şi merg la un show pe Broadway. La prima pauză, vrea să meargă la toaletă, dar pe coridor este întuneric şi nu găseşte uşa potrivită. Caută el ce caută pînă ce la un moment dat vede o mică fîntînă arteziană. Nevăzînd pe nimeni în jur, presat de situaţie, se decide să facă acolo. Se întoarce repede în sală. Actul al doilea începuse deja şi se întoarce spre soţia sa:
- Am lipsit mult din al doilea act?
- Dacă ai lipsit? Dar ai jucat în el chiar!
________

Un domn în vârstă se căsătoreşte cu o tânără de 18 ani. Inutil să mai spunem că fata este foarte sănătoasă din punct de vedere sexual. Seara nunţii. Ea întreabă:
-O să putem să ne distrăm cu o bună doză de sex astă-seară?
Bărbatul, asezat pe pat, răspunde ridicând mâna şi arătându-i cele 5 degete întinse. Neîncrezătoare, tânăra întreabă:
- Cum? De 5 ori?
- Nuuuu… alege-ţi un deget!
________

Cum este amantul ideal?
Are limba de 22 de centimetri şi respiră pe urechi.
________

Femeile care au permis de conducere sînt de trei feluri:
1. femei care şofează;
2. femei care şoferă;
3. femei care şoferesc.
________

Femeile sînt de trei feluri:
cele cuminţi - care se culcă numai cu unul,
curvele - care se culcă cu toţi,
şi curvele dracului - care se culcă cu toţi, numai cu tine nu!
________

Ce e un bărbat într-un butoi cu acid sulfuric?
Soluţia problemei…
________

Care este asemănarea dintre femei şi locurile de parcare?
Cele bune sînt mereu ocupate, singurele care rămîn libere fiind cele pentru handicapaţi.
________

Care este ultimul lucru care s-a auzit prin radio înainte de explozia navetei Challenger?
"Nu te atinge de butonul acela, dobitoaco!"
________

Într-un vechi cimitir irlandez se găsesc cinci pietre de mormînt aproape identice, pe care sînt încrustate, succesiv, următoarele texte:
"Aici odihneşte soţia lui Henry Banks",
"Aici odihneşte cea de-a doua soţie a lui Henry Banks",
"Aici odihneşte cea de-a treia soţie a lui Henry Banks",
"Aici odihneşte a patra soţie a lui Henry Banks.
În fine, pe ce-a de-a cincea piatră, aflată mai la distanţă, scrie:
"Aici odihneşte, în sfîrşit, Henry Banks!"
________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...