joi, 11 decembrie 2014

Doza de zambete - 11 Decembrie 2014

Ești cu adevărat român dacă ai în frigider o sticlă de Fanta în care ai lapte și alta de Coca-Cola în care ai vin.
____

- Unde este zaharul?
- Da' chiar nu vezi?!?? Zaharul e in borcanul de cafea, pe care scrie "Sare". Dar momentan e gol!
____

- L-am vizitat pe Costică la spital. Să ştii că va mai rămâne o vreme...
- De unde ştii? L-ai văzut pe doctor?
- Nu, dar am văzut-o pe asistentă... Mă bate gândul să mă internez şi eu.
____

- Dragă, mi-ai văzut ziarul?
– Da,… am înfăşurat gunoiul în el.
– Dar nici nu am apucat să mă uit in el.
– Aaa.., n-ai ratat mare lucru… nişte chiftele de la mă-ta de acum o săptămână şi două coji de pepene…
________________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...