luni, 15 decembrie 2014

Doza de zambete - 15 Decembrie 2014

Scrisoare pentru Mos Craciun haioasa:
"Draga Mos Craciun!
Ti se va pare ciudat ca-ti scriu dupa atitea ani cu o rugaminte serioasa.
Ptr. aceasta ocazie nu am nici un gind sa fiu umila sa ma gindesc la altii sau la actiuni caritabile. Aici e lista mea si te asigur ca mii de femeii iti va cere aceste lucruri deci... poti face o productie en-gros.
- Doresc o carte de credit fara limite cu un cod special care, la cumparaturi imi va da mereu acordul.
- Vreau un barbat adevarat, vorbesc serios, mosule, nu imi aduce imitatii: UN NU HOTARIT PIRATERIEI!
- Vreau o supapa in ombilic, atunci cind ma umflu un pic, sa ma dezumflu automat
- Adumi un aspirator uman care in momentul cind unul face pe idiotul sa-l aspir fara probleme.
- NU MAi VREAU SA MA DEPILEZ! Ori faci sa se poarte parul pe picioare, sub brat, in zona inghinala, ori mi-l indepartezi odata ptr. todeauna.
- Vreau sa-mi fac odata ptr. todeauna manichiura si pedichiura si sa dureze la infinit ca si cum de-abia le-as fi facut cu oja.
- Sotul meu, logodnic, concubin, ce o fi trebuie sa stie dinainte ce gindesc, ce spun si ce-mi place sa faca, sa fie capabil sa-si imagineze cum as vrea sa se poarte cu familia mea, cind sint sensibila si cind nu am chef sa-i vad mutra sa nu apara.
- Un cadou adevarat ar fi ca maternitatea sa dureze 2 zile si nasterea sa nu doara.
- Imbracamintea sa se transforme singura in functie de anotimp, pardesiile in paltoane, pantalonii in bermude si tot asa (adaug si eu si sa fie si toate de firmahohot
- Daca un barbat isi permite sa se comporte ca un tap spiritual si sa minta fai un chip la care sa i se aprinda nasul ca la renul tau si sa-i creasca ca al lui Pinochio si sa-i cada si "chestia"
- Daca va fi infidel,fa in asa fel incit sa nu mai aiba erectii ptr. cit timp decid eu (altfel poate nu-mi va conveni.)
C-am atit as dorii sa-mi dai, multumesc mult Mos Craciun.
Ne vedem pe 25(nu conteaza daca tutul e gata mai repede)
Cu afectiune o femeie ca oricare..."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...