luni, 8 decembrie 2014

Doza de zambete - 8 Decembrie 2014

Bula: Eu si prietena mea ne-am iubit ca in povesti...
I-am otravit marul...
____

Facebook: locul unde afli ce au mancat seara de seara la cina in ultimii zece ani, mai precis incepand cu februarie 2004, persoanele cu care n-ai vorbit niciodata cand erai la scoala!
____

Dezamăgire generală! Obuzul din anii ‘40 găsit la Parlament a fost dezamorsat în siguranţă.
via TNR
____

Daca te preocupi ca ai cateva kilograme in plus, gandeste-te ca va veni vremea sa fii schelet! (facebook)
____

Bula: În sfârșit, am găsit ceva care opreşte căderea părului: umerii!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...