miercuri, 17 decembrie 2014

Doza de zambete - 17 Decembrie 2014

Doctore, nu stiu cum sa mai slabesc, am incercat de toate, cred ca am nevoie de o reteta eficienta pentru slabit!
– Nicio problema. Va prescriu carbune.
– In praf sau in pastile?
– In saci.
– ??
– O sa descarcati vagoane.
____

Când nu are bani, mănâncă legume sălbatice acasă; Când are bani, mănâncă aceleaşi legume sălbatice într-un restaurant pretenţios.
Când nu are bani, merge pe bicicletă la serviciu ; Când are bani, ...merge pe bicicleta in cameră.
Când nu are bani, aleargă ca să-şi câştige pâinea; Când are bani, aleargă ca să ardă grăsimile.
Când nu are bani, îşi doreşte să se căsătorească; Când are bani, îşi doreşte să divorţeze.
Când nu are bani, soţia devine secretară; Când are bani, secretara devine soţie.
____

Bula: Am răcit aşa că m-am dus şi am cumpărat niște medicamente pentru răceală și citesc despre efectele secundare: somnolență, dureri oculare, zgomot în urechi, nervozitate, insomnie, crampe, gură uscată, vărsături, depresie, gastrită, diaree, constipație, migrenă… Stau și mă gândesc: dă-o naibii de răceală, o să treacă de la sine.
____

- Domnule avocat, as vrea sa-mi scriu testamentul, dar din pacate nu stiu cum se face. M-ati ajuta sa-l scriu?
- Cum sa nu, lasati totul in seama mea!
- Pai, m-am gandit ca dv. ati vrea partea mai mare, dar as vrea ca si copiii mei sa primeasca ceva din avere...
____

Într-un cerc de prieteni, la o bere, unul relatează:
- Aud pe câte unii că se duc acasă după 1 sau 2 noaptea, şi îşi trezesc nevestele. Nu e frumos… şi nici sănătos!
- Dar tu, când te duci?
- Eu mă duc dimineaţa, când o găsesc trează!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...