miercuri, 13 mai 2015

Doza de zambete - 13 Mai 2015

De pe un forum pentru barbati:
- Vreau sa-i ofer iubitei mele cadou un ceas, poate ma ajutati cu ceva sugestii…
- Nu e nevoie, e ceas si la cuptorul cu microunde...
____

Doi studenţi:
- De ce eşti supărat?
- Le-am scris părinţilor să îmi trimită bani să îmi cumpăr cărţile pentru sesiune iar ei mi-au cumpărat toate cărţile neceasre şi mi le-au trimis pachet...
____

La Poliţie.
- Puteţi să descrieţi persoana care v-a zgâriat maşina?
- Da, era o persoană inaltă, slabuţă, păr şaten, purta ochelari, avea şi barbă…
- Bărbat sau femeie?
- În cazul în care nu se ţine vreun Eurovision prin oraş, eu aş zice că era bărbat.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...