miercuri, 27 mai 2015

Doza de zambete - 27 Mai 2015

Şeful a postat astăzi pe Facebook: "Sunt bolnav."
Deja 27 de colegi i-au dat Like...
____

Bula: Ştiind că mă ţin toată ziua de bancuri, şeful meu mi-a trimis un sms:
- Trimite-mi o glumă bună.
- Acum lucrez, şefule, o să-ţi trimit mai târziu, i-am scris.
- Ha-ha-ha, fantastic! Mai trimite-mi una! mi-a răspuns.
____

Mama: Ai adus fete pe-aici cât am fost plecați?
Fiul: Nu mamă, ce-ai?
Mama: Sigur? Ți-am zis să nu aduci, tu să nu mă minți!
Fiul: Da, normal că nu, ce-i cu suspiciunile astea? Am stat doar cu un prieten și ne-am jucat fifa.
Mama: Bine... să-i zici că și-a uitat rujul în baie.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...