sâmbătă, 2 mai 2015

Doza de zambete - 2 Mai 2015

- Nu va suparati, puteti sa-mi spuneti si mie cat e ceasul?
- Nu stiu, l-am primit cadou...
____

Soțul ideal și soția ideală.
Soția: - Dragul meu, du-te să bei berea aia, că te așteaptă prietenii!
Soțul: - Stai puțin iubito, mai am de spălat vasele!
____

Caz real:
Un tip este invitat in masina politiei rutiere. Ambii tac. Politistul:
- Pai, nu-mi propui nimic?
- Casatoreste-te cu mine.
Politistul a ras si l-a lasat sa plece.
____

I: Ce este Internet Explorer?
R: Un browser cu ajutorul caruia poti downloada Mozilla Firefox.
____

Bula: In perioada asta nu prea ma uit la bani .
Dar nici ei la mine.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...