luni, 4 mai 2015

Doza de zambete - 4 Mai 2015

În arest.
- Tu de ce ai nimerit aici? - întreabă un deţinut mai vechi.
- Din cauza unui strănut.
- Cum aşa?
- Am strănutat fără să vreau şi paznicul s-a trezit.
____

Cica jucau patru schelete poker noaptea în cimitir. La un moment dat, de sus din deal, se aude o voce cântând.
- Ba, ia du-te si vezi ce-i ! zice scheletul cel batrân catre unu‘ mai tinerel.
Se întoarce asta dupa vreo 2 minute:
- Sefu‘, e unu beat ranga.
- Pai du-te si sperie-l, ce tot ne deranjeaza?!
Dupa vreo 5 minute:
- Sefu, io m-am dus, am urlat la el, am topait, m-am strâmbat, da‘ asta nimic.
- Pai nu asa ma, du-te, aseaza-te lânga el si cere-i o tigara.
Când îti da tigara, cere-i si un foc. Asta o sa-si aprinda bricheta si atunci o sa-ti vada fata.
Se duce scheletul, se asaza lânga betiv, îi cere o tigara, dupa care si un foc.
Omul nostru aprinde bricheta si atunci îi vede fata.
Ramâne asa pe gânduri câteva secunde, dupa care-i zice:
- Mai baiete, daca nu-ti face bine, de ce nu te lasi?
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...