joi, 11 iunie 2015

Doza de zambete - 11 Iunie 2015

Doi şerpi în deşert
- Auzi, bă, noi suntem veninoşi?
- Da, bă… de ce?
- Mi-am muşcat limba!
____

Bula: Se spune ca in lume exista cel putin 3 persoane care seamana(fizic)cu fiecare dintre noi. Asa ca, daca ma vezi cu alta, sa stii ca nu sunt eu.
____

John american, Ion roman, ambii in avion:
Ion: Voi, americanii, aveti mult pamant acolo, la voi acasa?
John: Pai, nu stiu cum sa-ti explic... la noi, daca ma urc dimineata in masina si merg... si merg... si merg pana seara si tot pe pamantul meu sunt.
Ion: Apoi, dom'le draga, masina de-asta am avut si eu!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...