luni, 22 iunie 2015

Doza de zambete - 22 Iunie 2015

Daca aveti animalute de companie si vi s-a intamplat sa le vedeti privindu-va foarte intens in timp ce mancati, e timpul sa stiti ce gandesc ele:
Catelul: Satura-l, Doamne, sa-mi dea si mie!
Pisoiul: Orbeste-l, Doamne, sa-i fur din mana!
____

"Pentru postul de agricultor va rugam sa completati campurile din fata dumneavoastra."
____

-Costica... dormi?.. dormi?
-..............
-Costica?
-A?.. ce? Ce e 5?
-Nu.. e 2
-Douaa.. : (
-Costica?
-A?.. ce e?
-Nimic... Am vrut sa vad daca dormi.
-Dorm.. mda
-Ei dormi.. bine. Vroiam sa iti spun ceva.. da daca dormi.. dormi.
-Ei, ce e?.. spune-mi acuma..
-Nimic. Zic ma gandeam ca noi ne iubim foarte mult.
-Mhm..
-Avem noroc ca ne avem unu‘ pe altu‘.
-Mdea.
-Am visat ca nu eram maritata cu tine. Eram maritata cu altcineva :>
-Cu cine..?
-Cu un șarpe
-Cand ai visat? ca vad ca de dormit nu dormi...
-E.. nu pot sa dorm ca am dormit dupa masa.
-Si-acu ce faci? : (
-Nimic.. stau si ma gandesc la noi doi..
-N-ai putea sa te gandesti numai la tine si sa ma lasi si pe mine sa dorm? : (
-Dormi dormi... dormi linistit.. Costicaa?
-Mmm?
-Nici nu stii ce placere am cand te vad dormind asa linistit langa mine :>
-Atunci de ce nu taci ca sa ai o placere? :-s
-Tu ai putea sa dormi in paturi separate?
-Ntz, numai in unu‘
-Nu glumi. Intreb serios. Tu intr-un pat si eu intr-un pat. Ai putea sa dormi?
-Daca m-ai lasaa.. : (
-Eu n-as putea. Sa n-ai cu cine sa schimbi o vorba cand dormi..
-Sigur.. hai sa dormimmm..
-Mai bine sa citesc vreo 2 pagini. Te deranjeaza?... COSTICAA!
-E ?
-Cartea asta am citit-o?
-Mhm.. Ai citit-o.
-Alta n-am :-??
-N-ai citit-o..
-Cine e mai mare? Conte? sau Viconte?
-Mda..
-Da asta de ce vroia sa o omoare pe... (Miladi)?
-Daca nu-l lasa sa doarma... e ceasu 2 dragaa..
-Cum o sa fie 2?? e 3.
-Treii :O? auu : (
-Ei.. poti sa dormi, n-ai grija, te scol eu la 5.
-Mmm.
-COSTICAaa.. ti-a iesit un fir alb..
-De adineauri..
-Da eu te iubesc tot ca in prima zi.
-Mhmm..
-Tu ma iubesti tot asa?
-Mhmm..
-Daca cineva te-ar scula noaptea si te-ar pune sa te duci noaptea undeva pentru mine, te-ai duce?
-Mhmm..
-Unde te-ai duce? :>
-Undeva sa doorm : (
-E hai gata.. dormi
-Mersi..
-ha.. Costica?
-mm?
-COSTICAAA?
-A. mm a? ce?
-Stai nu te speria.. eu sunt.. Cum oare dorm caii in picioare?
-Ete dorm saracii..
-Barza doarme intr-un picior... tu ai putea?
-Eu nu pot nici culcat..
-A.. de ce nu iei ceva?
-Un... (reteveu)..
-Am citit undeva.. ca liliecii dorm 15 minute.. bufnitele dorm 30 de minute si soparlele 45 de
minute :O :>
-Toata lumea doarme numai eu nu pot sa doormmm: (
-Da omu?.. cat doarme?
-Depinde de nevasta-sa.. :)))
-Ee. cand e mic omu doarme mai mult
-Pana se insoara...
-Costicaa?
-Ce mai vrei..? ce mai vreei? e 3 noaptea!!..
-Cum o sa fie 3? e patru..
-oo patru? :O:O...
-E hai dormi.. dormi mai repede ca acus tre‘ sa te scoli.
-Mhm..
-E adevarat ca daca esti prea obosit nu poti sa dormi?
-Nu existaa.. : (
-E asa a scris unu‘ in magazine..
-Mananca si el o paine..
-Stii ca Stelica a divortat?
-Taci!
-Stii ce face acum??
-Doarmee.
-Nu.. e paznic de noapte la o fabrica de ceasuri desteptatoare.. Costica?.. Ce e aia pulpe de
fructe?
-A?
-Pulpe de fructe.
-A.. mere.. pere..
-Atat?
-Prune.. mere..
-Cu samburi?
-Samburii dorm..
-E.. din samburi de caise nu se face pulpe de fructe..?
-Se face pe d*acu.. Ce e cu tine femeiee?
-Daca nu pot sa dorm Costica : (
-E hai da-te jos din pat si fa-mi un ceai.
-Uu ce om fara suflet..
-Eu?
-Da!.. ma scoli in puterea noptii sa iti fac de mancare..
CUCURIGUUU..
-Ete al n*ibii cocos cum scoala oamenii.. eu maine il taï!
-Mdea.. da eu ce fac?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...