joi, 18 iunie 2015

Doza de zambete - 18 Iunie 2015

Bula: "IN acest moment, incerc sa-mi fac prieteni in afara Facebook-ului, folosind aceleasi principii... Asa ca, in fiecare zi, merg pe strada si le spun trecatorilor ce am mancat, cum ma simt, ce-am facut azi noapte si ce-am de gand sa fac, le arat poze cu familia mea, cainele meu, de la gradinarit si de la marginea piscinei. De asemenea le ascult conversatiile si le spun ca ii iubesc. SI FUNCTIONEAZA ! ...Sunt deja 3 oameni care ma urmaresc: 2 politai si un psihiatru."
____

- Ioane, ai auzit? Se scumpeşte băutura.
- Asta e, Mărie. O să mâncăm mai puţin.
____

Bula: Bună dimineața!
Noaptea asta am petrecut-o în doi.
Eu și un țînțar.
El cînta, eu băteam din palme...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...