joi, 4 iunie 2015

Doza de zambete - 4 Iunie 2015

- Azi dimineață când am venit acasă, soția mi-a spus că aseară a intrat un hoț în casa noastră.
- Și ce s-a întâmplat cu el?
- Acum e în spital, soția a crezut că eu am venit beat acasă.
____

"Mă gândeam să fac o glumă despre cei care folosesc parfumuri ieftine, dar n-ar avea nici un Farmec."
(Anonim)
____

Bula: Iar am baut aseara !
Dimineata am mai gasit 100 ron in portofel si eram fericit
Asta pana am gasit chitanta de la bancomatul din care scosesem 1500 ron si m-am intristat…
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...