duminică, 28 februarie 2016

Din viaţă - 28 Februarie 2016

Evanghelia este vestea cea bună pentru toți care o aud și Puterea lui Dumnezeu pentru cei care o trăiesc practic.
Ioan Hapca
____

Cine acoperă o greşeală caută dragostea, dar cine o pomeneşte mereu în vorbirile lui dezbină pe prieteni.
Proverbele 17:9
____

Lumea e ca un puzzle… Fii şi tu piesa potrivită la locul potrivit!!!!
Angela Peschir
____

A FI BLÂND: A mângâia pe cel ce tocmai ţi-a dat o palmă, fiind convins că şi el voia să te mângâie, dar se împiedicase în timp ce şi-a apropiat mâna de obrazul tău.
Anonim
____

Dacă ceva sau cineva te-a supărat, caută pe calea păcii să îţi rezolvi problema, nu pe la spate, prin bârfe.
Angela Insula Ekklesia
____

Viaţa şi Pacea adevărată nu stau în ÎMPLINIREA oricărei pofte ci în înfrânarea ei. (Romani 8:6.)
____

Mâna celor harnici va stăpâni, dar mâna leneşă va plăti bir. (Proverbele:12.24)
____

"Toate lucrurile sunt cu putinţă celui ce crede!" (Marcu 9:23)
____

"Dacă Dumnezeu este pentru noi, cine va fi împotriva noastră?" (Romani 8:31)
____

" Da, numai în Dumnezeu mi se încrede sufletul; de la El îmi vine ajutorul." (Psalm 62.1).
" Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău ; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare " (Isaia 41.10).
Biblia
____

Un zâmbet nu înseamnă fericire, aşa cum o lacrimă nu înseamnă durere; de exemplu, poţi plânge când eşti fericit şi poţi râde când inima îţi plânge!
Magda Niculai
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...