marți, 23 februarie 2016

Doza de zâmbete - 23 Februarie 2016

- Pe când eram un slăbănog de nici 60 de kg şi am mers cu prietena mea la ştrand, un tip solid, având cam 80-90 de kg, m-a luat pe sus şi m-a aruncat în apă ca pe un bolovan. Furios că m-a făcut de ruşine în faţa prietenei mele, m-am apucat imediat să fac culturism. În două luni aveam 90 de kg şi eram numai muşchi. M-am dus din nou la ştrand cu prietena mea…
- Şi ce s-a întâmplat?
- Un tip solid, având cam 120-130 de kg m-a luat pe sus şi m-a aruncat în apă.
- Şi?
- Atunci m-am gândit că e timpul să învăţ să înot...
____

- Ce costum elegant ai!
- Da, soția mi l-a făcut cadou fără vreun motiv anume. Aseară, când m-am întors acasă cu o oră mai devreme, costumul era agățat lângă pat...
____

Într-o dimineață, Maria nu se putea ridica din pat, așa că Ion cheamă doctorul din sat. Ajunge doctorul și îl roagă pe Ion să aștepte afară până când o consultă. Trec zece minute și doctorul iese din cameră și îi spune lui Ion:
- Am nevoie de un cuțit mai rezistent.
Ion, speriat, îi aduce un cuțit din bucătărie și așteaptă. Mai trece puțin timp și doctorul iese din nou și spune:
- Ioane, nu am reușit. Am nevoie de un cuțit și o daltă.
Ion, foarte speriat, îi aduce obiectele și, foarte agitat, așteaptă în fața ușii. Trec 10 minute și doctorul iese iar și îi spune:
- Ioane, nu se poate așa ceva. Am nevoie de o rangă.
Ion, alb la față, îl întreabă pe doctor:
- O rangă? Domnule doctor, nu mă mai fierbe așa. Vreau să știu dacă se mai face bine sau nu.
Doctorul, foarte calm:
- Cred că da, trebuie să o consult mai întâi, dar nu reușesc să îmi deschid trusa...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...