miercuri, 3 februarie 2016

Doza de zâmbete - 3 Februarie 2016

La ora de română:
Profesoara:
- Gigele, dă-mi şi mie un sinonim pentru expresia oale şi ulcele.
Gigel:
- Crătiţi şi străchini.
____

Mama ajunge acasă și își întreabă copiii:
- Ce ați făcut voi azi, dragii mei?
- Eu am spălat vasele, zice Ramona.
- Eu le-am șters, adaugă Gianina.
La care Romică adaugă:
- Eu am adunat cioburile, mamă!
____

Un bătrân merge să pescuiască pe gheaţă. Scoate târnăcopul şi face o copcă. Aude o voce:
- Aici nu e peşte.
Omul se mută mai încolo. Aude iar vocea:
- Aici nu e peşte.
Şi tot aşa de 5-6 ori până se întoarce şi zice:
- Dar cine eşti tu de ştii atâtea?
- Eu sunt directorul patinoarului...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...