joi, 10 septembrie 2015

Doza de zambete - 10 Septembrie 2015

Bula: - După părerea mea, la noi în țară Poliția creează cele mai multe probleme.
Nu există protest, scandal, accident sau bătaie să nu fie și ei acolo.
____

Bula: - Săptămâna trecută, am fost în vizită la o fabrică de lactate – de atunci nu mai consum produse lactate. Săptămâna asta, am fost la o fabrică de mezeluri – acum nu mai mănânc salam.
Acum, mă invită la o fabrică de bere și produse spirtoase – pentru nimic în lume nu mă duc.
____

- Pentru cine tai, bunico, o felie asa mare de tort?
- Pentru tine, Gigele.
- Asa mica?
____

Problema:
" Esti cu masina, iar la ceva distanta in fata ai un camion 'long vehicle' care transporta niste mici cerculete. Vei vedea ca cerculetele isi vor mari simultan diametrul, cu cat te apropii mai mult de camion. Daca insa, vei observa ca macar unul dintre cerculete nu respecta aceasta lege, marindu-si diametrul mai rapid decat celelalte, atunci deducem ca el reprezinta de fapt sectiunea unui bustean care s-a desprins accidental din stiva..."
Ei, asta-i o problema!!!
____

Adevarul este cel mai nefericit barbat: toti il vor, dar nimeni nu-l iubeste!
____

Bula: "Vin acasă intr-o noapte şi soţia mea imi spune:
- Vezi ca ai tricoul invers...
- Zici? - am întrebat, privind în oglindă.
- Da, nu pot să cred că ai umblat asa toata ziua, arăţi ridicol.
- Sa stii ca mi s-a parut mie ca e prea larg la gât… si foarte strans pe talie"
____


Ignoranta nu e o stare vesnica. Prostia e.
____


Nu cumpara ceva care are maner. Cu acela va trebui sa lucrezi.
____

In jungla, totul e comestibil. Si tu !
____

Cine rade la urma, e greu de cap.
____

Nu-ti fa griji cu sanatatea. Trece.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...