luni, 14 septembrie 2015

Doza de zambete - 14 Septembrie 2015

Bula vine acasa de la gradina zoologica unde a fost cu clasa în vizita si povesteste:
- Stii, tata, la gradina zoologica am ajuns la o cusca, si… si…
- Ei, spune odata!
- Si domnul profesor a spus ca este o barza.
- Înseamna ca a fost chiat o barza.
- Pai, bine, tata, dar de când am vorbit despre barza, am crezut ca nu exista o asemenea pasare…
____

La scoala se aude un zgomot teribil dintr-o clasa. Directorul intra în clasa si vede îngrozit cum toata lumea tipa, se bate, unii s-au urcat pe banci.
Directorul se repede la cel mai zgomotos si îl da afara din sala. Se face dintr- odata o liniste.
- Unde este profesorul vostru?
Bula:
- Tocmai l-ati dat afara…
____

Profesoara întreaba în clasa lui Bula ce este TITANICUL. Copiii încep sa-si dea cu presupusul: o marca de ceas, o marca de blugi, o marca de parfum, pâna vine rândul lui Bula:
- To’a'sa, Titanicul a fost un mare transatlantic care în primul sau drum, într-o noapte, navigând în Atlanticul de Nord la limita cu Oceanul Înghetat s-a lovit de un evreu si s-a înecat.
- Bula! tipa profesoara, nu se putea sa nu spui si prostii… aproape eram sa-ti trec un 10 în catalog când ai dat-o-n bara….. De unde evrei în Oceanul Înghetat de Nord?
- Dar ce, to’a'sa, vreti sa spuneti ca AISBERG este nume românesc?
____

- Ei, ce n-as da ca Parisul sa fie capitala Italiei, ofteaza Bula.
- De ce? întreaba tat’su.
- Pentru ca asa am scris azi în teza, la Geografie.
____

Ora de zoologie:
- Bula, îmi poti numi cinci animale care traiesc în Africa?
- Da. Patru elefanti si o girafa…
____

Profesorul: Care dintre voi asculta cel mai mult pe mama?
Bula: Tata…
____

-Ionele, spune sincer, te ajuta cineva la lectii?
-Da! ma ajuta mama pentru ca tata nu poate face totul singur.
____

- Tata, mi-ai facut problemele la matematica?
- Da.
- Bine. Da-mi caietul sa le controlez.
____

- Cite continente sint? intreaba profesorul.
- Cinci.
- Numara-mi-le!
- 1, 2, 3, 4, 5.
____

- Sa presupunem ca locuiesti la etajul cinci si ca intre fiecare doua etaje sint 15 trepte. Cite trepte va trebui sa urci pentru a ajunge la apartamentul tau?
- Pe toate, domnule profesor.
____

- Alo, Vladimir?
- Da.
- Iti amintesti ce ne-a dat ieri la matematica?
- Cite un 3.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...