marți, 15 septembrie 2015

Doza de zambete - 15 Septembrie 2015

- Bula, cum de-ai întârziat la scoala?
- Nu am putut sa ma trezesc în dimineata aceasta.
- Cum, tu înca mai dormi?
____

Ora de dictare în clasa a patra. Bula îi sopteste colegului:
- Auzi, Ionele, scriem deja de un sfert de ora. Nu crezi ca ar fi cazul sa mai punem si vreo virgula?
____

Profesorul: Care este întelesul cuvântului casatorie?
Bulal: Tata zice ca nu este cuvânt, ci o condamnare!
____

- Unde este Dumnezeu? întreaba învatatorul pe Bula.
- Spuneti dumneavoastra unde nu e! raspunde Bula.
____

Era Bula cu o fata la un suc, la care Bula nu mai stia ce sa zica, cand dintr-o data vede ca pe bluza fetei este un fir par si ii zice la fata:
- Oau ! Stii ceva, si la bunica-mea ii cadea parul si a doua zi a murit.
____

Tânara învatatoare îi învata pe copii cum functioneaza magnetii si la ce pot fi ei folositori. Le-a explicat ca magnetii pot ridica cuie si tot felul de alte obiecte mici din metal.
Acum, ca sa îi distreze, le zice o ghicitoare:
- Numele meu începe cu “M” si ridic tot felul de lucruri. Cine sunt?
Bula din prima banca:
- Esti o Mama!
____

La ora de Anatomie profa îl întreaba pe Bula:
- Pe care parte a corpului se afla inima?
- Pe cea interioara, doamna profesoara…
____

La ora de fizica:
- Copii, ce observati când va frecati palmele una de alta?
- Firisoare de mizerie, doamna profesoara, zice Bula…
____

Bula vine la sfârsitul anului scolar acasa si îl întreaba pe tata-sau:
- Tata, când ai terminat tu scoala?
- Acum 30 de ani. De ce?
- Am fost aproape sigur. Pai când mi-au calculat media mi-au spus ca de 30 de ani nu au mai avut asa un caz în scoala…
____

- Ce poate fi mai neplacut decat un desteptator, care nu suna dimineata?
- Unul care suna!
____

- Ce tineret mai e si in ziua de astazi! Fiica de 16 ani a umblat toata noaptea prin discoteci, cine stie cu ce s-a ocupat, iar sa-si felicite mama cu implinirea a 30 de ani a uitat!
____

- Tată, eu nu vreau să mă mărit ! Eu vreau să trăiesc toată viaţa cu voi !
- Fetiţo! Ce faci, ne ameninţi ?!
____

O fata se plange prietenei sale:
- Daca poti sa-ti imaginezi: de fiecare data cand ma intalnesc cu prietenul meu, el imi ofera flori ofilite! Nici nu stiu ce sa ma fac!
- Incearca si tu sa ajungi la timp la intalnire.
____

Badea Gheorghe intră în farmacie. Acolo erau doi studenţi practicanţi.
Badea:
- Ce se vinde aici, mă?
- Măgari, moşule! îl iau ei peste picior.
La care Badea Gheorghe:
- Şi-au rămas numai doi?
____

La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
- Reteta este pentru dvs.?
- Da.
- Stiti ca este o reteta de anticonceptionale ? Acestea nu va fac nimic.
- Ba da, ma fac sa dorm linistita.
- Cum asa?
- Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Asa dorm eu linistita!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...