marți, 12 ianuarie 2016

Doza de zâmbete - 12 Ianuarie 2016

- Auzi, tu ai vreun scriitor preferat?
- Da, este iubitul meu
- Şi ce scrie?
- Cecuri!
____

- Ospătar, în localul vostru mă simt ca acasă.
- Vă place atât de mult la noi?   
- Da' de unde! Nici acasă nu mă bagă nimeni în seamă.
____

El a apucat-o strâns de mână. “Mă iubeşte!”, s-a gândit ea. “Polei”, s-a gândit el.
____

Programare telefonică la medicul de familie.
- Bună ziua, sunt X, mă simt foarte rău, am febră, amețeli... Vă rog, o programare...
- De astăzi în trei săptămâni, la ora 12.
- Se poate, vă rog, mai devreme? Mă simt foarte rău.
- Biiine, bine, vă trec la 11.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...