sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Doza de zâmbete - 30 Ianuarie 2016

Ospătarul trage de un client beat şi jumătate adormit:
- Dacă nu achitaţi imediat consumaţia, chem un poliţist !
- Şi dacă-l chemi, crezi că o va achita el ?
____

Gheorghe: Dragă jurnalule, nu e atât de frig, iar cu colonia de pinguini din faţa blocului cred că ne putem înţelege cumva.
____

Gheorghe: Am făcut o poză cu ce e afară şi m-a întrebat Google Location la care pol m-am mutat.
____

Gheorghe: Nu ştiu de ce e atât de ger afară, dar, ca om însurat, tind să cred că e vina mea.
____

Geta: Mi-ar plăcea sa fiu săracă pentru o zi... M-am cam săturat sa fiu săracă tot timpul.
____

Geta: Cred că o să fiu nevoită să cumpăr altă mașină de spălat. Asta mi s-a defectat cumva... îmi bagă hainele la apă, abia mai încap în ele.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...