vineri, 15 ianuarie 2016

Doza de zâmbete - 15 Ianuarie 2016

- Îţi mai aminteşti tipul ăla de tv "Diamant 220" ?
- Cum să-l uit, când am fost mulţi ani la rând, telecomanda părinţilor mei, la el?
____

Mirii ies din biserică.
Gheorghiţă zice către prietenul lui:
- Hai să le trag o sperietură! - şi fuge spre mireasă, strigând:
- Mami, mami, acuma îmi cumperi o îngheţată?
____

- Mă tem că pentru postul ce-l vizaţi ne trebuie o persoană responsabilă.
- Perfect! De când mă ştiu, când ceva rău se întâmplă, mi se spune că eu sunt responsabil.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...