marți, 5 ianuarie 2016

Doza de zâmbete - 5 Ianuarie 2016

Un italian angajează 3 români pentru a-i vopsi gardul casei sale.
Dimineaţa, înainte de a pleca la serviciu, italianul le dă celor 3 instrucţiunile:
– Aveţi aici 3 găleţi de vopsea care vă vor ajunge să vopsiţi tot gardul.
În bucătărie e mâncare, când o să vi se facă foame, vă puteţi servi. Aaa, era să uit. În spatele curţii e ţinut închis un cal.
Să nu cumva să lăsaţi poarta dechisă să scape de acolo că nu ştiu ce fac cu voi. S-a înţeles?
– Am înţeles şefu, răspund românii într-un glas.
A plecat italianul şi românii s-au apucat de treabă.
Nu după mult timp, unul din ei zice:
– Mă, mie mi s-a făcut foame, hai să vedem ce are ăsta de mâncare!
Bucătăria italianului, plină de bunătăţi.
După o masă pe cinste, românii caută şi ceva de băut, dar nu găsesc decât apă şi suc.
Atunci, unul dintre ei zice:
- Mă, ştiu eu cum să facem rost de băutură. Mergem şi vindem o găleată de vopsea, cumpărăm băutură, iar vopseaua de rămâne o mai diluăm, o mai “lungim” şi terminăm noi gardul.
După ce au băut, s-au apucat de vopsit, dar când mai aveau vreo 3 metri din gard se termină vopseaua.
- Acum ce facem? De unde luăm vopsea? Italianul o să-şi dea seama că noi am luat-o…
- Mă fraţilor, las’ pe mine, zice unul mai istet, că ştiu eu cum facem. Mai strângem puţină vopsea pe pensulă şi dăm pe botul la cal, iar când va veni italianul îi vom spune că acesta a scăpat şi a mâncat-o.
Zis şi făcut. Pe seară, ajunge şi italianul acasă.
- Mă, ce-aţi făcut cu vopseaua? Eu am calculat la fix şi trebuia să vă ajungă.
- Şefu’, ne pare tare rău, dar a scăpat calul şi a mâncat-o.
La auzul acestor vorbe, italianul intră în casă, ia puşca şi nici una nici două, împuşcă calul.
- Hai domnule, pentru o găleată de vopsea ai omorăt săracul animal? Îţi cumpăram noi alta, răspund uluiţi românii.
- Măi fraţilor, vedeţi voi casa asta? Tot nişte români au făcut-o. Calul ăsta mi-a mai mâncat şi 30 de saci de ciment, 800 de cărămizi, 4 grinzi…
____

Lenea nu e nimic altceva decât o obişnuinţă de a te odihni înainte de a obosi.
____

Maria: Eu plâng intenţionat în timp ce tai morcovii, ca să nu creadă ceapa că e urâtă sau mai ştiu eu ce..
____

- Aş vrea să cumpăr nişte mere pentru soacra mea. Sunt stropite cumva cu substanţe toxice?
- Nu, nu sunt stropite, va trebui să le stropiţi dumneavoastră.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...