sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Doza de zâmbete - 9 Ianuarie 2016

La masă, în Ajunul Crăciunului, fiica de 10 ani, cu lacrimi în ochi:
– Nu mai sunt fecioară !
Tatăl, către mamă, disperat:
– Tu eşti de vină ! Nu găteşti, nu speli, toată ziua nu faci nimic altceva decât să te aranjeziă, te îmbraci cu fuste scurte, te uiţi la telenovelele alea… Crezi că eşti un exemplu bun ?
– Eu ? Tu – care bei nopţi întregi, înjuri ca la uşa cortului, te uiţi la filme deocheate… Din cauza ta a ajuns aşa copilul !
– Ba e vina soră-sii, care umblă cu bădăranul ăla care o înghesuie pe unde-o prinde.
Bunica, mai calmă, o întreabă pe fetiţă cum s-a întâmplat.
– Păi, doamna învăţătoare a ales altă fetiţă pentru rolul Fecioarei la serbarea de la şcoală...
____

Juridice:
A. - Care a fost cauza încetării căsătoriei voastre?
M. – Moartea.
A. – În legătură cu moartea cui anume a fost încetată?
M. – Ghciți.
......
A. – Dvs erați de față în momentul când va fost făcută fotografia?
M. – Dvs, vă bateți joc de mine???
.....
A. – Puteți să descrieți înfățișarea acelei persoane?
M. – Avea o înălțime de aproximativ 173 cm, păr negru, și barbă.
A. – Era femeie sau bărbat?
M. – Dacă în oraș nu a venit circul, tind să cred că era bărbat.
____

Gheorghe: Azi-noapte, nevastă-mea a avut un coşmar şi-a ţipat în somn.
Din reflex, m-am sculat, am spălat vasele, am dus gunoiul şi am dat cu aspiratorul...
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...