marți, 26 aprilie 2016

Din viaţă - 26 Aprilie 2016

La creaţiune, omul primea sfaturi direct de la Creatorul său, dar păcatul i-a anulat acest privilegiu, însă Dumnezeu nu a lăsat omenirea să bâjbâie în întuneric, ci El îi vorbeşte prin Cuvântul Său, prin Biblie sau Sfânta Scriptură.
Flavius Laurian Duverna
____

Am cerut iertare; am fost iertat şi am învins; mi s-a cerut să iert, am iertat şi iarăşi am învins... Deci, biruinţa e în mâinile tale.
Dacă cineva tace, aceasta nu ne asigură că el nu spune nimic.
Analizează trecutul, trăieşte prezentul şi pregăteşte viitorul.
Harlampii
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...