joi, 21 aprilie 2016

Doza de zâmbete - 21 Aprilie 2016

- Iubito, să ai o zi minunată!!!
- Auzi, nu-mi zici tu mie ce să fac!!
____

Gheorghe:
În ultima vreme eram prea stresat din cauza jobului. Șeful mi-a recomandat să merg la un psiholog. Psihologul mi-a recomandat să privesc viața așa cum e și să zâmbesc mai des.
Azi m-am dus la birou și am încercat să fiu toată ziua cu zâmbetul pe buze. Mă uitam la șef și zâmbeam, mă uitam la secretară - zâmbeam, mă uitam la colegă - zâmbeam... Până în momentul în care m-a tras șeful deoparte și mi-a zis:
- Dacă mai vii vreodată drogat la muncă, te dau afară!
____


Nevasta se trezeşte şi-l vede pe soţ umblând în frigider.
- Am insomnie, zice soţul.
- Şi ce cauţi în frigider?
- Am numărat în gând până la o mie de oi şi mi-am adus aminte de friptura de berbec.
____

În Japonia a fost construit primul robot bucătar complet.
Este necesar doar să cumpăraţi alimentele brute şi să-i spuneţi ce doriţi să prepare.
Robotul va curăţa cartofii, va bate ouăle, va pregăti carnea, va adăuga mirodeniiile necesare, va pune mâncarea la cuptor/grătar/foc, după caz, şi va supraveghea să nu se ardă dar să fie pregătită corespunzător.
Apoi va aşeza masa şi va pune mâncarea în farfurii, după care va sta pe scaun şi o va mânca.
Când veniţi acasă, găsiţi cratiţele şi farfuriile spălate şi puse la loc în dulap!
____ 

Un viitor tată se plimba agitat pe coridorul maternităţii. În sfârşit, zăreşte doctorul ieşind din sala de naşteri.
- Doctore, linişteşte-mă! Spune-mi, e băiat?
- Da, cel din mijloc.
____

Într-un oraș negru-negru, pe o stradă neagră-neagră, într-o casă neagră-neagră, într-un apartament negru-negru, stă un bărbat negru-negru și spune:
- Niciodată nu am să mai încarc singur cartușul de la imprimantă…
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...