miercuri, 25 mai 2016

Doza de zâmbete - 25 Mai 2016

Şvarţ are 93 de ani şi, deşi e sănătos tun, se plânge tot timpul.
– De ce eşti trist, îl întreabă fiul, am grijă de tine, nu-ţi lipseşte nimic.
– Bine, până când trăieşti tu şi… pe urmă?
____

Într-un salon de frumuseţe:
- Făceţi-mi manichiura ca la Britney Spers, coafura ca a Angelinei Jolie şi pedichiura ca la Naomi Campbell.
- Dar faţa o lăsăm aşa, ca a lui Gerard Depardieu?
____

Când bărbatul ramâne singur acasă, frigiderul lui adună câte 300 de vizualizări pe seară...
____

- Dacă m-ai iubi cu adevărat, mi-ai cumpăra o nurcă!
- Draga mea, sigur că te iubesc, dar crezi tu că eşti în stare să-i cureţi cuşca în fiecare zi?
____

De ce nu au fost trimise niciodată femeile pe Lună:
- Houston, avem o problemă!
- Ce este?
- Nimic, nu contează...
- Care este problema?
- Nimic...
- Spune-mi, te rog, care este problema?
- Ştii foarte bine care este problema!
____

Fiica:
- Tată, eu cum am apărut?
Tatăl:
- Totul a început când maică-ta mi-a dat patru like-uri...
____

Gheorghe: Fiecare dintre noi ştie câte ceva despre femei. Ca să împiedice crearea unei baze comune de date, femeile ne dau foarte rar voie la bere cu băieţii.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...