joi, 5 mai 2016

Doza de zâmbete - 5 Mai 2016


- Vă rog... cât costă rochia aia albastră?
- 700, doamnă.
- Vai !...dar cea roşie?
- Vai + vai.
____

Târgul de maşini este locul unde te duci ca să vezi ce maşină să nu-ţi iei.
____

Întrebări frecvente printre şoferi:
Q: Dacă plec la plimbare prin oraş cu maşina, ce trebuie să fac cel mai des?
A: Să dai pietonul jos de pe parbriz.
Q: Mi s-au rupt ştergătoarele şi am fost doar o singură dată cu maşina prin oraş. De ce?
A: Ai folosit ştergatoarele ca să dai jos pietonul de pe parbriz.
Q: Am schimbat roata şi totuşi maşina nu merge bine
A: Ai pus un scutec nou pe roata spartă şi tot nu merge? Ce tupeu pe roata aia!
Q: Când merg cu maşina se aprinde un beculeţ. Ce să fac?
A: Ai câteva beculeţe pe bord, aşa că nu ştiu la care te referi. Pune un mileu deasupra şi gata.
Q: Am un camion în stânga, o maşină de pompieri în dreapta, un rinocer în faţă şi doi delfini în spate. Ce să fac?
A: Te dai jos din carusel şi altă dată să nu te mai îmbeţi.
Q: Mi-a fost spartă maşina! Nu mai am casetofon, nu mai am nimic în torpedou, nu mai am nici torpedoul! Nu mai am nici volanul!
A: Nu te panica, te-ai urcat pe bancheta din spate.
Q: Am un BMW ultimul model, dar nu pot să merg mai repede de 10 km/h.
A: E un defect al maşinii. Merge foarte prost când e trasă frâna de mână. Ia-ţi o Dacie că astea n-au probleme cu frânele. Bine, n-au nici frâne, da’ asta contează mai puţin.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...