vineri, 6 mai 2016

Doza de zâmbete - 6 Mai 2016

Poliţia rutieră, la locul accidentului, explică într-un interviu TV despre importanţa purtării centurii de siguranţă:
- Uitaţi-vă la acest om care nu a purtat centura: capul rupt, intestinele pe parbriz, ochii în pom, fără mâini. În schimb, uitaţi-vă şi la cel care a purtat centura: parcă-i viu!
____

Gheorghe: Calculatorul meu mergea prost. De aceea, l-am sunat pe Gigel, puştiul de 11 ani care locuieşte vizavi şi al cărui dormitor arată ca centrul de control de la NASA şi l-am chemat până la mine.. Gigel a butonat cam un minut şi totul s-a rezolvat ca prin farmec.
Înainte să plece, l-am întrebat:
- Care era problema? 
- O eroare “ID ten T”, mi-a răspuns. 
Nu voiam să par ignorant, dar nici nu voiam să las lucrurile nelămurite.
- O eroare “ID ten T”? Ce-i aia? Explică-mi mai mult, poate că mai apare şi când nu eşti tu acasă...
Gigel s-a strâmbat:
- Chiar nu ştii ce înseamnă?
- Nu, i-am răspuns.
- Scrie-o pe hârtie şi-ţi vei da seama imediat. Şi a ieşit repede.
Aşa că am scris-o pe hârtie: I D 1 0 T. Şi-mi era simpatic, afurisitul…
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...