marți, 19 august 2008

Bancurile zilei - 19 August 2008

La uşă sună un ţigan şi întreabă:
- Nu aveţi cumva vreo vechitură de care v-aţi putea lipsi?
- Stai puţin s-o chem pe soacră-mea!

Ţiganca întîrzie. La sosirea ei, ţiganul, nervos, o întreabă:
- Unde-ai fost, fă?
- La servici.
- Fă, te rup, pînă la ora asta la servici?
- Taci, omule, c-am luat salariul şi am fost la piaţă la cumpărături.
- Şi ce-ai cumpărat, fă?
- Ete asta am cumpărat, zice ţiganca şi îi arată o lingură de lemn.
- Auzi, fă, fir-ai a dracu', noi n-avem bani de-o ţuică şi tu cumperi mobilă…

Furnicile fumau iarba, in padure. Cand trece elefantul pe langa ele, incep sa rada...
Elefantul:
-Ce-aveti ma?
-Waaahahaahaa, elefantule, cat esti tu de mare... N-ai tupeu sa te urci pe firimitura asta de paine.
Elefantul pune un picior pe ea :
-Uite ca m-am suit...
Furnicile se prapadeau de ras...
-Acum ce mai e?
-Aahahaa, vezi tu firmitura cealalta de paine?
-O vad...
-N-ai tupeu sa ti-o pui in cap.
Elefantul ia firimitura in trompa si si-o pune in cap. Furnicile erau pe jos ...
-Acum ce mai aveti?
-Maaama cat-a mai sandvich-ul !

Profesoara si Bula la scoala:
-Bula, cine e tatal tau?
-Tovarasul Nicolae Ceausescu
-Bula, cine e mama ta?
-Tovarasa Elena Ceausescu
-Bula, dar tu ce vrei sa devii cand vei fi mare?
-ORFAN

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...