marți, 26 august 2008

E bine sa intarzii uneori...

Miracol.
Un spaniol si iubita lui au supravietuit ca prin minune tragediei aviatice de la Madrid pentru ca au intarziat la imbarcare.
Spaniolul Hector era unul dintre pasagerii care urmau sa calatoreasca cu aeronava Spanair care s-a prabusit, la scurt timp dupa decolare, pe aeroportul Barajas din Madrid. A scapat cu viata pentru ca, impreuna cu iubita lui, Hector a intarziat trei minute la imbarcarea in avion. "Cand am ajuns la aeroport, ni s-a spus ca nu ne mai putem imbarca pentru ca am ajuns prea tarziu si avionul se pregatea de decolare. Desi am insistat, a fost imposibil sa ne mai imbarcam. Cand am vazut ce s-a intamplat am ramas fara cuvinte, iar iubita mea de-abia daca s-a mai putut opri din plans. Am avut zile de la Dumnezeu", a spus emotionat Hector. Spania a inregistrat cea mai grava catastrofa aeriana din ultimii 25 de ani, miercuri, dupa ce aeronava companiei Spanair a fost implicata in accidentul de pe aeroportul din Madrid, care s-a soldat cu moartea a 153 de persoane si ranirea altor 19, dintre care patru sunt in stare grava. "In prezent, 19 persoane primesc ingrijiri in spitalele din Madrid. Patru se afla in stare foarte grava, sase in stare grava, opt sunt sub observatie, in stare favorabila, iar una este ranita usor", a declarat o purtatoare de cuvant a directiei regionale pentru sanatate. Ambasada Romaniei in Spania nu a primit, pana in prezent, nicio informare ca printre victimele accidentului s-ar afla si cetateni romani, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanti ai misiunii diplomatice romanesti in Spania. "Pana in prezent, nu avem nicio informare ca printre victimele accidentului de la Madrid s-ar afla romani", au precizat reprezentantii ambasadei.

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...