luni, 19 septembrie 2011

Zambim si azi - 19 Septembrie 2011

Parintii intra in camera copilului lor adolescent cand acesta nu era acasa si vad pe pat o revista Sado-Maso. Dupa 5 minute de tacere, tatal zice:
"Eu zic sa nu-l batem..."
____

Intr-o zi, mama era plecata si tata trebuia sa aiba grija de mine. Aveam cam 3 ani jumatate. Cineva imi daduse cadou un "set de ceai" si era una dintre jucariile mele preferate.
Tata era in sufragerie, ocupat fiind cu stirile de seara,cand i-am adus o ceasca mica de "ceai", care era de fapt doar apa. Dupa mai multe cesti de ceai si laude primite ca facusem un ceai asa gustos, mama s-a intors acasa.
Tata a facut-o sa astepte in sufragerie, ca sa ma vada pe mine cum ii aduc lui o ceasca de ceai, deoarece era"cel mai dragut lucru".
Mama a asteptat si cum veneam pe hol cu ceasca de ceai pentru tata si l-a privit cum a baut-o.
Apoi a spus (ca si cum numai o mama poate stii lucrul acesta...)
-"Ti-a trecut vreodata prin cap, ca singurul loc la care poate ajunge sa ia apa, este WC-ul"?
____

Fiul meu, Zaharia, de 4 ani, iese într-o zi tipând din baie si îmi spune cã îsi scãpase periuta de dinti în toaletã. Asa cã am pescuit periuta si am aruncat-o la gunoi. Zaharia a stat putin pe gânduri si apoi a fugit în baie, iesind de acolo cu periuta mea de dinti. Mi-a întins-o si mi-a spus cu un zâmbet sarmant: "Am face bine s-o aruncãm si pe asta, cã si ea a cãzut în toaletã acum câteva zile".
____

Anunt: "Dau lectii de chiul. Garantez scaderea notei la purtare."
____

Absolventii unei scoli militare de parasutisti sustin examenul de absolvire. Urca in avion si... dupa cateva minute sare primul, sare al doilea...
La un moment dat se aude vocea pilotului:
- Atentie, decolam!
____

Un tip vede o ghicitoare si dorind sa-i ghiceasca, se apropie de ea. Ea il privi, spunand:
- Esti tatal a doi copii.
- Gresesti! Sunt tatal a trei copii!
- Ba nu. Tu gresesti...
____

Gaseste un barbat o lampa pe plaja,o sterge de praf si din ea iese un duh.Acesta ii spune ca-i va indeplini o dorinta.
Barbatul ii zice:
-Imi doresc.......mai multe lampi cu duh!!!!
____

Dragi părinţi! Nu credeţi, vă rugăm, tot ceea ce spun copiii dumneavoastră despre grădiniţă. La rândul nostru, vă promitem să nu credem tot ceea ce spun ei despre dumneavoastră!
____

Exista trei tipuri de oameni: unii care stiu sa numere si altii care nu stiu.
____

- Aveti studii medicale?
- Da, 5 sezoane de Grey’s Anatomy!
____

Toată lumea crede că visul oricărei femei este acela de a îşi găsi bărbatul ideal!
- Da' de unde ! Visul oricărei femei este să mănânce cât vrea şi să nu se îngraşe!
____

Doamna Sullivan si fetita ei, Patty stau in fata bisericii si urmaresc pregatirile pentru o nunta. Dupa ce toti s-au fotografiat si toata agitatia s-a incheiat micuta Patty o intreaba pe mama sa:
- De ce s-a razgandit mireasa, mama?
- Adica?
- Pai a intrat in biserica cu un barbat si a iesit cu altul...
____

Un tip vine la un magazin de calculatoare:
- Am cumparat ieri un calculator...
- Probleme?
- A ars ...
- Nici o problema, are garantie. Ce-a ars?
- Totul!
- Ei, nu poate fi asa grav. Sa vedem. Procesorul?
- Ars.
- Memoria?
- Arsa.
- Si monitorul?
- Ars.
- Hard disk-ul?
- Ars si el.
- Doamne! Ce-ai facut cu el?
- Am avut incendiu in casa!
____

- Măi, bărbate, mai du şi tu copiii la circ !
- Nu-i duc ! Cine vrea să-i vadă, să vină acasă !
____

- De ce barbatii poarta cravata?
- Pentru ca arata mai putin ridicola decat o zgarda.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...