marți, 20 septembrie 2011

Zambim si azi - 20 Septembrie 2011

- Tata, cumpara-mi si mie o toba!
- Ei, daca-ti cumpar, n-o sa ma lasi sa lucrez in liniste.
- Ba da, tata. O sa bat toba numai cand dormi.
____

-Cum se numesc elefantii la Polul Nord?
-Rataciti!
____

Un politist opreste un student pe strada pt a-i verifica actele:
- Asa.. vad ca nu lucram...
- Asa este.
- Inseamna ca trandavim pe banii statului...
- Exact, trandavim.
- Se pare ca suntem studenti ?!
- Ei, cu asta nu pot fi de acord! Student sunt numai eu!
____

- Alo, iubito, unde esti?
- Sunt acasa, ma pregatesc de culcare,dar tu?
- Eu sunt in spatele tau si a lui Ghita la restaurant.
____

- Aurul expus in aer liber sufera vreo schimbare?
- Da,domnule profesor.
- Intr-adevar!si anume?
- O schimbare de proprietar.
____

Bula la dentist:
- Trebuie sa-ti pun o placa, spune doctorul.
- Da' sa fie cu Irina Loghin.
____

La o maternitate s-a introdus o regula noua: la nastere pot asista atat sotul, cat si tatal copilului.
____

- Ce poate fi mai neplacut decat un desteptator, care nu suna dimineata?
- Unul care suna!
____

O doamna:
- Oricum, vârsta de 50 de ani nu înseamna înca batrânete.
Mitica:
- Pentru un monument istoric, nu, pentru o femeie, da
____

Sotul prinde amantul soţiei şi îl ia la omor. Soţia disperată il apuca de mână:
- Ce faci ?!!! Nu te gandesti ca este tatăl copiilor tăi ?
____

- Ce tineret mai e si in ziua de astazi! Fiica de 16 ani a umblat toata noaptea prin discoteci, Dumnezeu stie cu ce s-a ocupat, iar sa-si felicite mama cu implinirea a 30 de ani a uitat!
____

- Tată, eu nu vreau să mă mărit ! Eu vreau să trăiesc toată viaţa cu voi !
- Fetiţo! Ce faci, ne ameninţi ?!
____

Un barbat se duce la un secretar sa faca certificat de nastere fiului sau.
- Cum il cheama pe fiul dumneavoastra? intreaba secretarul.
- Popopopopopescu Rararadu
- Bine, dar am o intrebare.
- Cccce?
- Popopopopopescu se scrie cu 5 sau 6 de po?
____

Bill Gates a refuzat politicos oferta lui Virgil Ianţu de a participa la jocul "Vrei să fii milionar"!
____

O femeie se intalneste cu prietena ei, care plimba un copil in carucior.
- Ce copil frumos! Si ce bine seamana cu sotul tau!
- Zau? Pai asta-i copilul vecinei mele.
____

Proaspat casatorita englezoaica ii spune sotului:
-Nu inteleg George. Lunea iti place sa mananci fasole, martea la fel, miercurea tot fasole, joia la fel, si, deodata, vinerea nu iti mai place fasolea!
____

- Ce-i batran si il cheama pamantul?
- Bunicul....!
____

Johnnie exersa la vioara in camera lui, in timp ce unchiul sau incerca sa citeasca in birou. In aceeasi camera era si catelul familiei. Cu cat sunetul viorii era mai scartait, cu atat mai tare urla cainele, laolalta cu vioara.
Unchiul suporta cat poate cainele si vioara, apoi se ridica brusc, arunca ziarul pe jos si tipa:
- NU poti canta si tu odata ceva ce nu stie si cainele ?!
____

1. Cati ani a tinut razboiul de 100 ani?
a. 116
b. 99
c. 100
d. 150
Blonda se blocheaza.
2. In ce tara a fost descoperita palaria "panameza"?
a. Brazilia
b. Chile
c. Panama
d. Ecuador
Blonda tot blocata.
3. In ce luna sarbatoresc rusii revolutia din octombrie?
a. ianuarie
b. septembrie
c. octombrie
d. noiembrie
Blonda nu s-a deblocat.
4. Care a fost numele regelui George al IV-lea?
a. Albert
b. George
c. Manuell
d. Jonathan
Blonda in cele din urma cere ajutor din public.
5. Dupa ce animal au fost numite Insulele Canare?
a. canar
b. cangur
c. sobolan
d. foca
Blonda pierde dreptul la joc.
P.S. Daca cumva ai zimbit la aceste intrebari, iata raspunsurile:
1. razboiul de 100 ani a tinut 116.
2. palaria panameza a fost descoperita in Ecuador.
3. revolutia din octombrie se sarbatoreste pe 7 noiembrie
4. George al IV-lea se numea de fapt Albert.
5. insulele Canare si-au primit numele de la foci. In latina inseamna"insula Focilor"(ciini de mare)
Cu cat esti mai citit decat o blonda?
____

Micutul Ionut vine acasa de la scoala cu un zambet mare pe fata:
- Ei bine, dragul meu, pari foarte fericit. Iti place la scoala, nu?
- Vorbesti prostii, mama, ii raspunde copilul. Sa nu confundam mersul la scoala cu intorsul de la scoala!
____

Un băiețel săpa o groapă in spatele casei.Vecina îl vede năcăjit și nădușit,și i se face milă:
- Ce faci mă puiuțule?
- Îmi îngrop peștișoru!
- ...În ditamai groapă?
- Da! Pentru că e-n burta pisicii matale !!!
____

Psihiatrul intreaba:
- Au mai existat in familia dumneavoastra cazuri cu boli mintale?
- Da, acum trei ani sora mea a refuzat sa se casatoreasca cu un american miliardar...
____

Diferenta dintre barbati si femei...
Un barbat si o femeie merg pe un drum abrupt si ingust de munte ...in timp ce trec unul pe langa celalat femeia scoate capul pe fereastra si striga:
-Porc!
Replica barbatului nu se lasa mult asteptata:
-Tampito!
La urmatoarea curba barbatul se izbeste de ditamai porcul aflat in mijlocul drumului
____

O fata se plange prietenei sale:
- Daca poti sa-ti imaginezi: de fiecare data cand ma intalnesc cu prietenul meu, el imi ofera flori ofilite! Nici nu stiu ce sa ma fac!
- Incearca si tu sa ajungi la timp la intalnire.
____

Badea Gheorghe intră în farmacie. Acolo erau doi studenţi practicanţi.
Badea:
- Ce se vinde aici, mă?
- Măgari, moşule! îl iau ei peste picior.
La care Badea Gheorghe:
- Şi-au rămas numai doi?
____

La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
- Reteta este pentru dvs.?
- Da.
- Stiti ca este o reteta de anticonceptionale ? Acestea nu va fac nimic.
- Ba da, ma fac sa dorm linistita.
- Cum asa?
- Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Asa dorm eu linistita!
____

- Doamna, fiti amabila, vreau o carte cu sinucideri!
- Du-te domnule de aici, ca nu o mai aduci inapoi... !
____

Exista doua cuvinte care iți deschid multe uși: ........................ trage și împinge.
____

- Chelner am o musca in supa... !!!
- Nu strigati asa tare ca o sa vrea toata lumea....
____

-Cum se joaca toti copiii din ziua de azi "de-a v-ati ascunselea"?
-Se pun toti pe "invisible" si unul ii cauta in lista.
____

O doamna si-a pierdut poseta in agitatia cu cumparaturile. A fost gasita de catre un baietel cinstit care i-a returnat-o.
Uitandu-se in poseta, a observat:
- “Hmmm…cand mi-am pierdut poseta aveam o bancnota de 20 dolari. Acum am 20 bancnote de un dolar.”
Baietelul a raspuns repede:
- “Aveti dreptate doamna. Ultima data cand am gasit poseta unei doamne nu avea maruntis pentru rasplata.”
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...