vineri, 23 septembrie 2011

Zambim si azi - 23 Septembrie 2011

Un tip...... pe patul de moarte ii spune sotiei:
- Draga mea.... spune-mi sincer, de cate ori m-ai inselat?
- Pai....avand in vedere ca te iubesc, doar de 3 ori.
Tipul speriat:
- Cum?? De 3 ori? Cum? Cu cine? Spune-mi! Ca nu mai am mult de trait si trebuie sa aflu!
- Pai...... prima data stii ca ai avut tu probleme cu avocatul acela, cand nu aveai bani pentru acel caz...... dar ai castigat pana la urma!
- Eeei.......asa da! Cu avocatul mi-ai salvat firma.........nu-i nimic. Dar a doua oara? A doua oara??? Zi-mi!!! Ca simt cum ma sting si vreau sa stiu!
- Mai tii tu minte cand ai avut nevoie de operatia aceea? De nu aveai bani pentru ea dar ai fost operat de doctorul acela ?
- Cu doctorul? Aaaaa... da, da!! Ai dreptate, traiesc, ai facut o fapta buna. Dar a 3-a oara?
- Mai stii cand ai vrut tu sa devii primar? Atunci draga, cand ai vrut tu sa devii primar... de mai aveai nevoie de 256 de semnaturi?
____

Un pisoi si o vaca stau de vorba:
Vaca: Asa mic si ai mustati ?
Pisoiu: Asa mare si fara sutien?
____

Ce e mic, negru,sta-n copac si face"miau"?
-Pisica.
Ce e mic, negru, sta la baza copacului si face "ham-ham"?
-E tot pisica...a cazut din copac si nu mai stie ce vorbeste.
____

Bula se invartea fara rost prin curte..
-Bulicaa.. oare unde s-o fi dus copilu' asta. Bulicaa..
Bulica apare alergand intr-un suflet cu un lighean in mana.
-Ce faci ma cu ligheanul ala'?
-Tata, i-am facut baie la matza.
-Si cum o fost?
-I-o placut. Pacat ca o murit la stors.
____

3 pisici...se laudau care dintre ei sunt mai lenesi...
PRIMUL:baaa mie imi inmuia stapana mancarica in lapte si mi-era lene sa deschid gura sa o mananc!...
AL DOILEA:pai ma mie imi treceau sobolanii pe la bot si tot ca tine imi era lene sa-i mananc!
ULTIMUL:ce ba voi sunteti minciuna pe langa mine...
EI:pai tu ce ai facut ma?!!!!
ULTIMUL:pa' ce ma,...voi ati auzit urletele alea de ieri?
EI:da
ULTIMU':E. ma asezasem eu pe "oua"si imi era lene sa ma ridic.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...