marți, 6 septembrie 2011

Zambim si azi - 6 Septembrie 2011

- I have Facebook, Twitter, Google Plus, Messenger, Skype...
- Dude, do you have a life?
- OMG! No! Send me the link!
____

Un tip la racoare. Un altul il intreaba:
- Pentru ce stai, ma ?
- Pentru ca am acordat primul ajutor medical de urgenta!
- Cum asa?
- Soacrei mele a inceput sa-i curga sange din nas, iar eu i-am legat gatul cu o curea pentru a-i opri sangele!!
____

Doi fosti iubiti se intalnesc.
Baiatul: Stii...mi-e asa de dor de tine. Fata stranuta.
Baiatul: Sanatate.. esti racita?
Fata: Nu, draga, sunt alergica la vrajeli.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...