vineri, 10 iulie 2015

Doza de zambete - 10 Iulie 2015

La egală distanţă între Polul Nord şi Polul Sud se află Interpolul...
____

Doi poștași:
- De ce ai facut lombago?
- Am carat numai pensii de demnitari.
____

– Câţi ani ai, moşule?‎
‎– Apăi, nu mai ştiu, domnişorule, că am ‎trecut cu mult peste sută.‎
‎– Dar ce-ai păţit, că pari foarte necăjit?‎
‎– M-a bătut tata.‎
‎– Ce spui, moşule, tatăl dumitale trăieşte? ‎Şi de ce te-a bătut?‎
‎– M-a pus să-l îngrijesc pe bunicul meu, ‎care-i bolnav, şi nu l-am ascultat.‎
‎– Cum? Ai şi bunic?‎
‎– Iaca am!‎
‎– Păi, câţi ani are bunicul dumitale?‎
‎– N-aş putea să vă spun, însă puteţi să-l ‎întrebaţi pe notarul care l-a înscris la ‎naştere, că el trebuie să ştie. Uite-l că vine.‎
____

Examen final la facultatea de medicina. Studentul, nu neaparat unul foarte bine pregatit, se holbeaza neajutorat la foaia de examen. Cerinta: Scrieti patru avantaje ale alaptatului. Ce sa scrie? Ofteaza, se gandeste si, in final, se hotaraste sa scrie ce-i trece prin minte.
1. Laptele nu necesita fierbere.
2. Pisica nu-l poate fura.
3. E disponibil oricand e nevoie de el.
Si totusi se cereau patru avantaje... Ofteaza din nou si deodata se lumineaza... insfaca stiloul si scrie:
4. E disponibil in recipiente atragatoare.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...