joi, 23 iulie 2015

Doza de zambete - 23 Iulie 2015

Bula: Am si eu o intrebare; iPhone-ul se pune in stanga langa furculite sau in dreapta langa lingura si cutite?
____

Soţia, supărată ca soţul ei îşi lua în fiecare zi de lucru şi acasă, îi spune acestuia:
- Draga, nu îţi ajunge cât munceşti la serviciu? Chiar trebuie să mai lucrezi şi acasă?
- Draga mea, dar multa lume îşi continuă muncă de la serviciu şi acasă...
- Da, dar nu toţi sunt medici legişti ca tine!!!
____

Bula: Sa ma trezesc in mijlocul operatiei a fost ingrozitor.
Dar nu la fel de ingrozitor ca faptul c-adormisem cu bisturiul in mana.
____

Bula: Azi cand m-am urcat pe banda sa alerg , mi-a sarit casiera de la Auchan in cap.
____

Liderii Europei au ajuns la o solutie in cazul Greciei dupa 17 ore de negocieri.
Sau, cum se numeste in Grecia, dupa o saptamana de munca.
____

Un fermier ajuta vaca sa fete, cand il observa pe fiul sau de 4 ani uitandu-se.
Omul se gandeste ca e un moment bun sa-i explice fiului sau care-i treaba cu pasarelele, cu albinutele...
Asteapta insa ca fiul sa-l intrebe, n-are rost sa se grabeasca. Dupa ce termina treaba, se duce catre fiul lui si-l intreaba:
"Ei, fiule, ai vreo intrebare?"
"Da, tata... cat de repede fugea vitelul cand a lovit vaca, de te-ai chinuit atat sa-l scoti ??"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...