marți, 7 iulie 2015

Doza de zambete - 7 Iulie 2015

Semn rau: atunci cand, intorcandu-te pe neasteptate din deplasare sa-ti suni cel mai bun prieten pe telefonul mobil şi sa auzi sunetul de apel de sub pat.
____

La o nuntă, toți bărbații căsătoriți au fost rugați să stea lângă persoana care le face viața frumoasă.
Barmanul, aproape c-a murit sufocat.
____

Din jurnalul unui criminalist:
10:31 Am ajuns la scena crimei.
10:31 Examinat cadavrul. Semne de injunghiere.
10:31 Am gasit arma crimei intr-un canal, la 500 de metri.
10:31 Mi-am dat seama ca ceasul meu e defect.
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...