joi, 16 iulie 2015

Doza de zambete - 16 Iulie 2015

Bula: Nu-mi puteam aminti numele fetei care statea in fata mea, asa ca am intrebat-o din nou.
"Ioana", mi-a zis, "Se pare ca ai o problema in a-ti aminti numele persoanelor cu care vorbesti?"
"Doar in cazul celor urate", i-am zis.
Se pare ca nu este cel mai potrivit raspuns la un interviu de angajare...
____

Bula: Aseara merg impreuna cu sotia la medicul psihiatru. Dupa ce ma consulta, medicul ma intreaba:
- Aveti sentimentul ca sotia dvs. va conduce viata ?
- Nu, n-are ! raspunde sotia.
____

Bula, la ora de geografie, este scos la tabla:
- Bula, spune 2 ape din Romania !
- Apa plata si apa minerala !
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...