marți, 21 iulie 2015

Doza de zambete - 21 Iulie 2015

Bula: "Am pierdut jumătate de oră urmărind un păianjen prin casă… apoi mi-am dat seama că am ochelarii crăpaţi."
____

Barbati, nu incercati sa intelegeti femeile! Doar femeile inteleg alte femei si toate se urasc intre ele!
____

- Nu ma pot căsători cu bărbatul pe care mi l-aţi ales voi! E prea bătrân !
- Ei şi, ripostează mama, doar nu trebuie să-l fierbi...
____

Directorul unui renumit circ trecea cu masina pe langa o gradina in care sapa linistit un taran. Dintr-o data taranul face un flic-flac pe spate, triplu echer, doua rostogoliri pentru a se opri intr-o pozitie perfecta de ghemuit cu genunchii perfect trasi la piept. Directorul minunat de cele vazute, opreste masina, coboara si se prezinta taranului:
- Buna ziua, sunt directorul circului Grandissimo, am vazut ce ati facut si vreau sa va intreb cat ar trebui sa va platesc sa veniti la noi sa repetati figura la spectacol?
- Nu va suparati, dar nu exista banii pentru care sa imi mai trag una cu sapa intre...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...