duminică, 29 noiembrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 29 Noiembrie 2009

Dans:
http://www.trilulilu.ro/ovyd/7900394cce2e34
...................................................................................

-Cat costa taxiul pana la gara? intreaba un scotian taximetristul.
-Un pound, domnule.
-Si bagajele?
-Bineinteles, gratis!
-Bine, atunci duceti-mi bagajele la gara. Eu vin pe jos...
____

McGreggor il intreaba pe prietenul sau, McIntosh, proprietarul unei fabrici de confectii:
-E adevarat ca la fabrica ta se organizeaza o cheta in scopuri umanitare?
-Da.
-Si tu ce dai?
-Eu dau aprobarea!
____

Un tanar scotian face o donatie de sange. Pacienta trebuia sa primeasca de trei ori sangele tanarului.
Dupa prima transfuzie tanarul primeste de la femeie 100 de Pounzi.
Dupa a doua 500 de Pounzi.
Dupa a treia primeste doar un "multumesc!"
Avea deja prea mult sange scotian in ea...
____

Dupa trei ani un scotian se intoarce in orasul lui natal.
La gara cauta disperat dupa fratii sai, pana cand doi barbosi intra in vorba:
-Nu ne mai recunosti?
-Asa cu barba nu! De ce aveti barbi asa de lungi?
-Cand ai plecat ai luat cu tine aparatul de ras!...
____

Cand controlorul realizeaza ca scotianul nu are bilet, intr-un acces de furie, arunca valiza acestuia pe geamul trenului,
in raul care curgea la 100 de metrii mai jos.
-Ucigasule! striga scotianul, mi-ai inecat singurul meu fiu!
____

Un scotian se apropie de casiera unui teatru si ii intinde o moneda.
-Doriti sa va retin un loc? intreaba casiera.
-Nu, asta este pentru dv. Voi reveni peste un sfert de ora cu sotia, iar dv. veti spune ca s-au vandut toate biletele.
____

Un scotian traverseaza Canalul Manecii cu vaporul. Aproape de coasta Europei vede un scafandru iesind din apa.
Lesina. Dupa ce a venit salvarea medicul il intreaba:
-Ce s-a intamplat?
-Am suferit un soc groaznic cand am vazut ca acest drum poate fi facut si pe jos...
____

-De fapt, spune un scotian intr-un magazin de palarii, nu vreau sa cumpar palaria care mi-ati aratat-o. As dori una asa cum am eu pe cap. Si ea a fost cumparata tot din magazinul dumneavoastra.
-Imposibil, zice vanzatorul, eu am deschis magazinul numai de 50 de ani!...
____

Doi scotieni hotarasc sa se bata in duel. Pentru a nu fi descoperiti ca incalca legea, vor trebui sa se deplaseze la o distanta considerabila, intr-un loc ferit, in poiana unei paduri.
Scop in care e nevoie sa ia trenul. Se duc amindoi la gara:
-Dati-mi un bilet dus, zice primul.
-Esti pesimist, concluzioneaza celalalt. Eu iau dus si intors.
-Nu-s pesimist, sint econom. De obicei, ma intorc cu biletul adversarului.
____

Domnul McGregor trimite o scrisoare ziarului local:
"... si va previn pentru ultima oara ca, daca veti mai publica anecdote idioate pe seama asa-zisei zgircenii a scotienilor,
n-o sa mai imprumut niciodata amaratul vostru de jurnal de la prietenul meu, McMulligan, care a cistigat un abonament anual la concursul de cuvinte incrucisate!"
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...