duminică, 8 noiembrie 2009

Bancurile si melodia zilei - 8 Noiembrie 2009

O melodie superba:
http://www.trilulilu.ro/daniela_d/7a54de57f25373
............................................................................................

-Taticule, care este cel mai mare peste pe care l-ai prins?
-intreab-o mai bine pe maica-ta. Am cam uitat ce i-am spus.
____

-Oare pestii se lauda la fel ca pescarii?
-Parca poti sa stii? Nu vad de ce un peste nu se poate lauda cu marimea momelii pe care a furat-o din carlig.
____

-Ce faci prietene? Pescuiesti?
-As, da de unde. inec ramele care mi-au invadat gradina.
____

-Ce-ai pescuit ieri, Mitica?
-Am prins 6 crapi, mama.
-6 crapi? inseamna ca te-au pacalit cei de la Piscicola. Pe bon sunt facturati 8.
____

-Si zici ca ai prins un crap de peste 11 kilograme, fara exagerare?
-Fara.
-Si cu exagerare?
-Nu stiu ca nu l-am cantarit...
____

-Nu va suparati ca va intreb, intreaba un curios pe un pescar, cati pesti ati prins?
-Pai, raspunde pescarul dupa un moment de meditatie, daca-l prind pe asta care musca acum si pe inca doi, inseamna ca am prins trei pesti...
____

-Sunt ceva pesti in lacul asta?
-Nu stiu! Eu pescuiesc aici doar de o saptamana!...
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...