sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Sa zambim si azi - 7 Noiembrie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/Pablo84/ef245f96f49dba
......................................................................................

Sotul pleaca la pescuit pentru mai multe zile.
- Nevasta, mi-ai pus si aragazul de voiaj?
- Da! Si mai gasesti in rucsac si vreo trei cutii de sardele si un deschizator...
____

-Vai, draga, ce a slabit sotul tau!
-De la pescuit i se trage.
-Nu stiam, pescuitul slabeste?
-Pai mananca ce prinde...
____

-De ce ai umarul in ghips?
-Am fost duminica la pescuit si am prins o stiuca uriasa.
-Si ti-a fracturat umarul cind ai scos-o?
-Nu atunci. Dupa vreo doua ceasuri, cind ii aratam unui amic cat era de mare captura.
____

Un curios se opreste in spatele unui pescar:
-Ei, cum merge? Musca sau nu? Ati prins vreunul?
-Da, adineauri am prins pe unul care ma batea la cap si l-am aruncat in rau...
____

Un om de la Asociatia de Protectie a Animalelor, vede un baietas care pescuia avand in carlig o broscuta.
-Cum poti sa chinuiesti biata broscuta?
-Nu este adevarata, este din plastic.
-Eu am crezut ca este adevarata.
-La fel au crezut si fraierii astia de pesti din cos.
____

-Ieri am prins cea mai mare captura din viata mea, povestea vecinilor un pescar. Un crap, care, cand l-am cantarit, avea 8 kg.
-Da, confirma baietelul pescarului si tata a fost asa de bun ca l-a dat pisicutei sa-l manance...
____

Un pescar, chinuindu-se sa aduca la mal un peste mare pe care tocmai il prinsese, cazu in apa si incepu sa strige:
-Ajutor! Nu stiu sa inot!
-Si ce-i cu asta? ii replica un om care tocmai trecea pe acolo. Nici eu nu stiu sa pescuiesc, dar nu strig in gura mare.
____

Un curios se uita si el la niste pescari. La un moment dat, unul dintre ei reuseste sa prinda un somn de toata frumusetea. il scoate din carlig si il arunca inapoi in apa.
-Ce faci, omule? striga curiosul.
-Ce sa fac cu ditamai pestele cand tigaia mea e lata doar de-o schioapa?
____

Un pescar incerca sa-si convinga sotia ca pestii sunt bucurosi cand sunt prinsi:
-Daca n-ar fi, de ce dau din coada cand sunt scosi din apa?
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...