luni, 16 noiembrie 2009

Sa zambim si azi - 16 Noiembrie 2009

Stan si Bran:
http://www.trilulilu.ro/ovyd/72ce397b1756a7
...................................................................................

Un politai interpeleaza un individ beat turta care incearca sa se urce la volanul masinii sale:
-Chiar intentionezi sa sofezi in halul asta?
-N-am de ales. Nu vezi ca nu-s in stare s-o iau pe jos?
____

Test de italiana la politisti. Examinatorul, un colonel de politie, il intreaba pe unul din politisti:
-Come ti chiamo?
La care acesta raspunde:
-Ma per che?
-Maperche si mai cum?
____

Militieni in masina:
-Bai, Gheorghe, ia scoate tu capul pe geam si vezi, merge dracia aia de-o avem deasupra sau nu?
Gheorghe, cu gitul intins la refuz:
- Da, nu, da, nu, da, nu...
____

1980 Bucuresti. Un om cade intr-un canal in timp ce-si purta spre casa victorios povara unor cartoane de oua obtinute cu greu. Un politai plin de solicitudine da telefon la salvare panicat:
-Veniti repede, a cazut un tovaras in canal si si-a spart ouale.
Profesional, vocea de la garda intreaba:
-Bine, bine, dar organul?
-Organul la aparat, duduie.
____

Trece unu pe stop cu masina, militianul nu zice nimic.
Parcheaza pe interzis, militianul nimic.
Se duce la militian, ii da un pumn, degeaba. il scuipa, il calca pe pantofi...tot nimic. Tipul se potoleste si pleaca fluierind.
Militianul alearga, il prinde si-i trage o bataie pe cinste.
-Bine ma, ai trecut pe stop, n-am zis nimic. Ai parcat nereglementar, m-ai scuipat... dar nu admit sa fluieri fals din Bach!
____

Doi politisti patruleaza pe strada. La un moment dat unul se apleaca si ia ceva de pe trotuar. Celalalt il intreaba:
-Ce-i aia?
-O bacnota de 1000.
-S-o vad!
Se uita la bacnota, dupa care o arunca.
-De ce ai aruncat-o? il intreaba cel care a gasit-o.
-Pai unde ai mai vazut tu bacnota de 1000, pe care dupa 1 sa urmeze 5 zerouri?!
____

Test de engleza la academia de politie:
-Va rog sa-mi spuneti, intreaba examinatorul pe un politist care parea mai rasarit, patru cuvinte in engleza!
-Da, spune acesta, Metro Goldwin Mayer.
-Si al patrulea?
-Uauuuuu!
____

Un sofer care depasise binisor viteza legala este oprit de un politist care ii cere permisul. Cel vinovat se executa. Dar in permis sa afla o bancnota de o suta de dolari pe care era scris cu creionul:
-Am gresit, jur ca n-o sa se mai repete. Si iarta-ne noua greselile noastre!
Politistul completeaza calm procesul verbal de contraventie, il pune pe impricinat sa semneze, apoi i-l intinde, impreuna cu bancnota in cauza. Pe partea cealalta scria:
-Dv. puteti gresi, scapati ieftin, eu n-am voie sa gresesc. Si nu ne duce pe noi in ispita!
____

Unul beat mergea noaptea cu masina pe autostrada cand la un moment dat vede un om rosu la marginea drumului.
Opreste masina si il intreaba:
-Cine esti?
-Eu sunt un mic om rosu, vin de pe Marte, sunt homosexual si mi-e foame!
Se gandeste soferul nostru ce se gandeste, ii da ultimul colt de paine si pleaca mai departe.
Putin mai incolo vede un om verde la marginea drumului si iar se opreste:
-Cine esti?
-Sunt un mic om verde, vin de pe Marte, sunt homosexual si mi-e sete!
-ii da repede ultima lui cola si pleaca mai departe.
Cand deodata vede la marginea drumului un mic om albastru. Se opreste si zice:
-Stiu deja: esti un om albastru, vii de pe Marte, esti homosexual dar ceea ce nu stiu e: ce vrei?
-Actele dumneavoastra si sa suflati in fiola asta...
____

La postul comunal de jandarmi se prezinta un individ cu aripa masinii infundata.
-Domnule plutonier, aveti vaci negre in satul acesta?
-Din cite stiu eu, nu.
-Dar capre negre?
-Nu, nu cred.
-Cai negri?
-Nu. De ce intrebati?
-inseamna ca am lovit un popa.
____

Se duce un politist la librarie si discuta cu vanzatoarea:
-Aveti caiete cu cerculete ?
-Domnule nu exista caiete cu cerculete, nu se fabrica aa ceva, daca doriti avem de matematica, cu patratele sau dictando cu liniute, dar cu cerculete nu avem...
-Eu vreau caiete cu cerculete...
-Domnule, sunteti tampit...
Apare un sef al politistului si vanzatoarea ii explica ce se intampla. Seful politistului il trimite pe subaltern la plimbare:
-Pleaca domle, nu vezi ca esti tampit, cum naiba caiete cu cerculete, nu exista aa ceva...
Seful politistului ii cere vanzatoarei:
-Doamna, eu vreau cerneala pentru clasa a IV-a si globul Romaniei...
-Sunteti tampit, cum naiba cerneala pentru clasa a IV-a si globul Romaniei?
Apare seful si mai mare si-i spune subalternului:
-Pleaca mai, nu vezi ca esti tampit, cum naiba cerneala pentru clasa a IV-a si globul Romaniei...
Pleaca politistul.
-Doamna mie dati-mi niste plicuri rotunde ca am de trimis niste circulare...
____

Un turist francez intzreaba un politist:
-Nu va suparati, une gasesc aici un loc de parcare?
-Si pentru atata lucru ati venit din Franta?...
____

O femeie soseste la sediul politiei si reclama un furt:
-Mi-a fost furat portmoneul cu actele si 300$.
Politistul ii intinde un formular si-i zice:
-Treceti aici actele care vi-au fost furate si descrierea bancnotelor...
____

intr-un bar, intra disperat un politist:
-Domle, ajutati-ma ca mi-am incuiat cheile in masina si nu stiu ce sa fac!
-Pai, ai lasat un pic geamu deschis?
-Da!
-Bine, uite, ia sirma asta, indoaie-o la virf, ca un carlig, si prin geamul intredeschis incearca sa le-agati.
-Multumesc, domle, m-ai salvat!
Dupa un timp, intra un alt tip in bar tinindu-se cu miinile de burta, de ras.
-Ce razi, nene, ce-ai patit?
-E un politist afara care incearca sa-si scoata cheile din masina cu o sarma... ha ha haaaa...
-Si ce-i asa amuzant, noi i-am spus cum sa faca.
-Da, da mai e un politist inauntru care-l ghideaza!
____

O femeie se adreseaza unui politist:
-Domnule politist, omul acesta mi-a furat masina!
-Rabdare, doamna, imediat il perchezitionam.
____

Un militian pleaca cu trenul. in fata lui era un domn care citea o carte, fara sa-l intereseze altceva. La un moment dat, militianul nu mai poate de curiozitate si-l intreaba pe om, ce-i cu cartea asta atat de interesanta, de nu-si mai dezlipeste ochii de ea.
-E...,e o carte de logica si perspicacitate.
-Pai,cum asa?
-Dle. politai, dumneavoastra aveti acvariu?
-Da.
-Pai daca aveti acvariu, aveti si apa in el, nu?
-Domnule, ce carte, asa este, am si apa in el.
-Daca aveti un acvariu cu apa in el, aveti si nisip in el, nu?
-Domnule, ce carte, asa este, am si nisip.
-Daca aveti acvariu, nisip, apa, aveti si pesti in el, nu?
-Ce carte domnule, asa este, am si pesti.
-Pai, daca aveti pesti in casa, inseamna ca va place sa pescuiti, nu?
-Sigur, domnule, ce carte.
-Daca va place sa pescuiti, inseamna ca va place si bautura, nu ? Acolo pe balta merge o sticluta.
-Sigur, domnule.
-Daca va place bautura, inseamna ca va plac si femeile, nu?
-Sigur.
-Daca va plac femeile, inseamna ca nu sunteti homosexual, nu?
-Nu domnule, nu sunt.
in sfarsit ajunge militianul la destinatie, foarte incantat de aceea carte. La intoarcere, ia militianul o carte de povesti din gara, se urca in tren si incepe sa citeasca fara a se opri. Un cetatean vazandu-l pe militian ca nu se mai oprea din lectura, intreaba:
-Nu va suparati dle politai, ce carte e aceasta, atat de interesanta?
-E...., e o carte de logica si perspicacitate!!!
-Pai, cum asa?
-Dumneavoastra aveti acvariu?
-Nu.
-Homosexualule.
____

La gabori, concurs de promovare. Vine in sala primul candidat.
Exminatorul il intreaba:
-Cat face 5*5?
-24!
-Ba esti sigur ba?
-26!
-Ba, mai gandeste-te!
-27!
Examinatorul noteaza in fisa: "Nu stie dar nu se da batut". Urmatorul:
-Cat face 6*6?
-30!
-Esti sigur?
-Da, 30!
-Chiar esti sigur?
-Da domle, 30!
Examinatorul noteaza: "Nu stie, dar este un om cu principii". Ultimul:
-Cat face 9*9?
-81!
-Cum ai stiut?
-De la scoala!
-Cum ma, de la scoala? Pai si ceilalti au fost la scoala!
-Da, de la scoala!
Examinatorul noteaza in fisa: "Stie dar nu vrea sa spuna de unde"!
____

Cica la gabori avea loc un examen de promovare. Un subofiter se agita si afla de la cineva ca la examen se intreaba cine a scris "Luceafarul".
Politistul se agita el dar nu gaseste raspunsul. Se duce la locotenent:
-Dom locotenent! Am si eu o intrebare?
-Zi ma!
-Cine a scris "Luceafarul"?
-Ba, nu stiu.
Politistul nostru se duce la colonel:
-Dom colonel! Am si eu o problema!
-Da, se rezolva! Zi!
-Cine a scris "Luceafarul"?
-Nu stiu, dar am un prieten profesor, sa ii dau telefon!
in sfarsit, afla gaboru ca Eminescu a scris "Luceafarul" si ca sa nu uite la examen noteaza pe un bilet si il baga in pantof.
La examen este intrebat cine a scris "Luceafarul". Politistul scoate discret biletul si raspunde mandru:
-Clujeanca S.A.!
____

Politistul:
-Aici este interzisa baia!
-Dar eu nu ma scald, eu ma inec.
-Norocul dumneavoastra!
____

O femeie se plange unui politist:
-Domnule politist, tipul acela ma urmareste. Cred ca e beat!
Politistul o masoara de sus pana jos si spune:
-Aveti dreptate. Cu siguranta este beat!
____

La centrala politiei se primeste o reclamatie telefonica:
-Ajutati-ma mi-au furat din masina volanul, frana de mana si pedalele!
Peste cate-va minute masina de servici raporteaza:
-S-a rezolvat, tipul a putut sa conduca din nou masina. A fost doar atat de beat ca s-a asezat pe bancheta din spate...
____

Politistul de la circulatie catre soferul beat:
-in starea dumneavoastra cel mai bine ar fi sa luati mainile de pe volan!
-Ce dupa ce ca am baut atat sa mai conduc si fara maini!?...
____

Un politist castiga la un concurs de tir premiul intai si vine foarte mandru la nevasta-sa:
-Draga mea am castigat o vaza!
Nevasta-sa se uita la obiect si zice:
-Iar te-au fraierit aia. Nu vezi ca nu are nici o deschizatura vaza asta!
Si politistul:
intr-adevar, chiar si fundul ei lipseste!
____

Se face un control rutier. Un politist incepator opreste o masina si dupa ce controleaza actele soferului negasind alt motiv pentru a-si arata zelul spune:
-Semnalizarea dreapta spate nu va functioneaza! Ce s-a intamplat cu ea?
Din masina se coboara asta vizibil enervat si priveste uimit spatele masinii.
-Vedeti! Va mai intreb odata ce s-a intamplat cu semnalizarea?
-La dracu cu semnalizarea ta! Si eu ma intreb ce s-a intamplat cu remorca!
____

Mai demult uniformele politistilor erau de culoare portocalie si alba.
Portocalie pentru cei mai inalti in grad si alba pentru cei mai mici in grad.
Si de atunci pentru fiecare prostie spusa politistii au primit cate o bulina albastra...
____

Un politist este la pescuit. Pescuieste vestitul pestisor de aur dar fiind prea mic il arunca inapoi in apa.
La care pestisorul.
-Mi-ai salvat viata poti sa-ti doresti trei lucruri de la mine!
Politistul cugeta ce cugeta si zice:
-Buletinul, permisul si talonul.
____

Doi politisti gasesc in fata gimnaziului un cadavru. Unul dintre ei intreaba:
-Stii tu cumva cum se scrie corect gimnaziu?
-Nu. Dar hai sa-l taram pana in fata postei!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...