marți, 24 noiembrie 2009

Sa zambim si azi - 24 Noiembrie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/obelixpuiu/76db005b7a5e12
.............................................................................................

McGregor doreste sa-si cumpere mobila noua. Toate bune si frumoase numai ca declara ferm ca el n-are nevoie de oglinda mare atasata mobilierului. Vanzatorul incearca sa-l convinga de necesitatea ei:
-Si ce va face domnia voastra daca tocmai doreste sa se barbiereasca sau sa-si lege nodul de la cravata?
-Cum adica ce ma fac? Pai il rog pe fratele meu geaman sa vina sa stea in fata mea.
____

Aseara am obosit grozav jucand tenis cu MacDonald, spune un scotian unui prieten.
-De ce? E un jucator slab?
-Nu, dar am jucat amandoi cu aceeasi racheta.
____

Un scotian era pe patul de moarte. La un moment dat, a simtit un miros aromat de la bucatarie:
-Hei, nevasta, spune el abia soptit, miroase a friptura! Da-mi si mie o bucatica!
-Stapaneste-te, om fara minte! zice sotia, nervoasa. Daca iti dau o bucatica tie, cu ce ii voi mai servi pe cei care vor veni la inmormantarea ta?!
____

Scotianul, proprietar al unei firme, se adreseaza angajatilor:
-Dumneavoastra ati lucrat anul acesta foarte bine, drept care profiturile firmei au crescut substantial. Drept recunostinta, fiecare dintre voi va primi cate un cec de douazeci de lire. Bucurie generala. Patronul continua:
-Daca si la anul veti lucra la fel de bine, atunci am sa le si semnez.
____

Un scotian vine cu o proba de ser la un laborator medical si lasa sa se faca analizele.Dupa o saptamana afla rezultatul.
-Totul e in ordine! spune medicul, sunteti pe deplin sanatos...
Bucuros merge acasa si ii stiga nevestei:
-Sharon nici tu, nici eu, nici copiii si nici macar unchiul Mac nu avem vreo boala!!!
____

Sean O'Brien ii marturiseste unei rude din Anglia venita in vizita:
-Tare as vrea sa am mai mult pamant.
-De ce?
-Ca sa cresc mai multe vaci.
-Si ce sa faci cu ele?
-Sa le vand si sa castig bani.
-Si ce sa faci cu banii?
-Sa mai cumpar pamant.
-Pentru ce?
-Ca sa mai cresc niste vaci...
____

Un scotian a fost atacat de pungasi. Dupa lupte crancene a fost doborat.
-Sfinte, am gasit in buzunarele lui doar 50 de centi.
-Zi mersi, ca dac-ar fi avut o lira ne-ar fi omorat.
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...